Djungelvrål Skrevet 8. september 2013 #21 Del Skrevet 8. september 2013 Syns de ser store ut og de er jo nødt til å lekke endel når man beveger seg. Skal ikke mye press til på en våt svamp før den lekker. Tror nok det blir og er en hype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #22 Del Skrevet 8. september 2013 Det er jo ikke sølete å bytte tampong. Anonymous poster hash: 45423...748 Da er du heldig, her er det et blodbad uten like etter et par timer. Men kan tenke meg det blir enda verre med svamp. Anonymous poster hash: f4b0b...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. september 2013 #23 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg kan heller ikke bare bruke tampong når jeg blør som verst, må ha bild i tillegg. Liker disse så godt, men finner de ikke i norge: http://www.beinggirl.co.uk/products/tampax/tampax-pearl/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småhjerte Skrevet 9. september 2013 #24 Del Skrevet 9. september 2013 Blir det ikke noe innmari søl når den er fullstappet med blod og man skal dra den ut?? Da blir den jo skvist... Anonymous poster hash: 45423...748 Kanskje man selv kan sy en tråd i svampen? så kan man trekke den ut som en vanlig tampong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. september 2013 #25 Del Skrevet 9. september 2013 Blir det ikke noe innmari søl når den er fullstappet med blod og man skal dra den ut?? Da blir den jo skvist... Sitter man ikke stort sett på do når man skifter tampong? Da havner jo blodet ned i doen... Da kan man vel gjøre det på samme måte med svampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #26 Del Skrevet 9. september 2013 Ugh.. Vaske den? Mensen er ikke bare blod da.. I alle fall ikke med meg. Med meg er det en hel del slim osv også, og så må man sikkert dra dette ut av svampen osv.. Gud, jeg brekker meg bare av tanken. Anonymous poster hash: 1fdca...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #27 Del Skrevet 9. september 2013 Sitter man ikke stort sett på do når man skifter tampong? Da havner jo blodet ned i doen... Da kan man vel gjøre det på samme måte med svampen? Med meg er blodet på tampongen når jeg drar den ut. Blodet havner ikke nedi doen Anonymous poster hash: 1fdca...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. september 2013 #28 Del Skrevet 9. september 2013 Ugh.. Vaske den? Mensen er ikke bare blod da.. I alle fall ikke med meg. Med meg er det en hel del slim osv også, og så må man sikkert dra dette ut av svampen osv.. Gud, jeg brekker meg bare av tanken. Hehe, jeg trodde det skulle være sååå ekkelt med tøybind - menskopp kunne jeg klare, for det var bare å helle ut... Men nå etter å ha prøvd, synes jeg det er morsomt og litt spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. september 2013 #29 Del Skrevet 9. september 2013 Med meg er blodet på tampongen når jeg drar den ut. Blodet havner ikke nedi doen Når tampongen har vært veldig full, har det kommet blod i doen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #30 Del Skrevet 9. september 2013 Hva er forskjellen på vanlig tampax og tampax perl? Kanskje man selv kan sy en tråd i svampen? så kan man trekke den ut som en vanlig tampong Jammen den blir jo like skvist av skjedeåpningen når man drar den ut. Og hvis man har en tråd gjennom hele greia vil man jo skvise den hele veien ut... Dette var litt for mystisk for meg altså.. Virker bare grisete. Anonymous poster hash: 45423...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #31 Del Skrevet 9. september 2013 Åhh, husker det var en stor greie i Seinfeld i en episode. At de sluttet å lage sponge. Nå, sikkert 10 år senere, fant jeg endelig ut hva det var Anonymous poster hash: 45423...748 Nei det Elaine kalte "the sponge" var en slik en: http://www.dinside.no/814601/naa-er-den-tilbake-igjen Et prevensjonsmiddel, ikke mensbeskyttelse. Anonymous poster hash: 96202...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #32 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg kan heller ikke bare bruke tampong når jeg blør som verst, må ha bild i tillegg. Liker disse så godt, men finner de ikke i norge: http://www.beinggirl.co.uk/products/tampax/tampax-pearl/ Denne selges i Norge Gå på velassorterte butikker, type Ica Maxi, Meny, Coop Obs! og sånt så finner du. Hva er forskjellen på vanlig tampax og tampax perl? Jammen den blir jo like skvist av skjedeåpningen når man drar den ut. Og hvis man har en tråd gjennom hele greia vil man jo skvise den hele veien ut... Dette var litt for mystisk for meg altså.. Virker bare grisete. Anonymous poster hash: 45423...748 Hylsene er i noe slags plast og de er laget sånn at når du kjøper tampongen er hylsen utenpå hverandre, og når du skal bruke de så drar du hylsene ut slik at de blir som på originale Tampax og fører inn i skjeden. Dermed blir selve tampongen i innpakningen kortere og rett og slett enklere å ta med seg. Den er mye mer diskret å ta opp fra vesken når man feks er på besøk hos andre eller noe, enn en sånn lang original Tampax. http://www.tampax.dk/da-dk/produkter/tampax-compak-pearl.aspx -Ts Anonymous poster hash: 6e7db...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå