simsalabim Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Hver gang jeg logger på msn er mitt personlige bilde forandret. :-( Er det noen andre som har vært ute for det? og hva er egentlig grunnen til det?
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Bill som overvåker MSN'en din. Han tar fra deg bilde og publiserer det ut på nettet til spot og spe
Gjest Butterflygirl Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Vil det si ar hvis jeg har et bilde av meg selv på msn, så risikere jeg at bildet dukkr opp på nettet et sted? Det er ikke så betryggende å tenke på at. Har de lov til å gjøre sånne ting?? :o
Serenity Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Nei, det der er bare løgn. Slapp av. I msn ligger noen ferdiglagede bilder, og dersom du bruker et av dette, veksler den ofte av seg selv. Da er det vel bare å slette de man ikke bruker.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 hehe..trodde liksom dere skjønte det var en spøk på måten jeg uttrykte meg på. Uansett..jeg kødda som det heter på godt norsk
Colargol Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Ikke bruk et av bildene som er der fra før, de bildene går på "rundgang". Last heller ned et bilde fra nettet eller bruk et bilde du har på datamaskinen fra før av,da forandrer det seg ikke! Lykke til!
simsalabim Skrevet 26. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2004 Ikke bruk et av bildene som er der fra før, de bildene går på "rundgang". Last heller ned et bilde fra nettet eller bruk et bilde du har på datamaskinen fra før av,da forandrer det seg ikke! Lykke til! Det stemmer ikke,for det er jeg har egne bilder der også og de forandres allikavell hver gang jeg logger på.
Colargol Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 Hmm.. Det skjer ikke med meg,så da vet jeg ikke hva dere må gjøre! Går vel an å ta kontakt med MSN og få hjelp fra de i tilfelle.. Beklager
Gjest Butterflygirl Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 Nei, jeg har aldri vært borti at bildene bytter av seg selv. Ikke mine egne eller deres. Men jeg bruker ikke deres så ofte. Ja, du burde kanskje kontakte msn å spørre hvorofr det skjer. Ikke så veldig koselig egentlig...
Serenity Skrevet 26. april 2004 #10 Skrevet 26. april 2004 Det stemmer ikke,for det er jeg har egne bilder der også og de forandres allikavell hver gang jeg logger på. Mulig det er slik at dersom du har flere enn ett bilde lagt inn der, går de på rundgang..
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #11 Skrevet 26. april 2004 Det som var poenget er at flere jeg kjenner bruker bare de bildene som er der fra før av (msn sine egne), og de har opplevd at de bildene går på "rundgang", altså bytter seg selv! Jeg har bare brukt bilder som jeg selv har lastet ned eller scannet inn og som ligger på min harddisk. Jeg har aldri opplevd at de bildene har blitt byttet uten at jeg selv har forandret på de! Godt mulig at det har skjedd hos andre,men jeg kan bare fortelle om og stå for det jeg selv har opplevd. Siden det er flere som har ulike erfaringer og ingen har et svar på hva som kan gjøres så er d kanskje like greit å ta kontakt med de som styrer det hele, som jeg foreslo her tidligere.
Gjest Virvar Skrevet 26. april 2004 #12 Skrevet 26. april 2004 Hm, stort sett går det greit, men jeg har faktisk opplevd det. Jeg pleier å ha flere forskjellige bilder av meg som jeg varierer med. Noen ganger bytter den til annet enn jeg har valgt. Har ingen forklaring eller løsning på det. Stort sett så går det greit her.
Colargol Skrevet 26. april 2004 #13 Skrevet 26. april 2004 Og det var meg som hadde glemt å logge meg inn ja.. Går litt fort i svingene her..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå