AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Enda et emne om "liker han meg?".... Men jeg skal ta det kort... Jeg har kjent en gutt en liten stund nå, og vi har vært noen ganger sammen alene, og andre ganger med felles venner. Når vi har vært alene sammen har vi alltid kysset før vi har sagt hade, ikke et kort kyss, men et langt Jeg trodde det kanskje bare var noe han gjorde (han som har tatt intiativ) sånn uten mening, men så oppdaget jeg noe annet i går. Da var vi med felles venner og han skulle gå fra meg. Han gikk uten å kysse (noe jeg tenkte var normalt siden vennene også hadde vært der og var på vei til å gå). Men så kom han inn igjen og kysset meg og sa hade. Så...tror dere han er interessert i noe mer? Dette høres jo helt fjortiss ut, og sikkert veldig klønete forklart. Men ønsker å høre hva dere tror Anonymous poster hash: 51e3a...631
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 hvorfor kysse noen man ikke er interessert i? Anonymous poster hash: 910e0...936 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Seff er han detAnonymous poster hash: f22cc...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå