AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Avtalt møte med en god venn jeg egentlig er forelsket i til uka. Han var ærlig fra første møte og lurte meg aldri da vi drev på, men diverse omstendigheter gjorde sitt til at vi brøt kontakten en periode. Nå skal vi møtes og jeg gleder meg allerede. Ja, jeg er en idiot. Jeg burde holde meg unna. Men jeg er så utsultet på fysisk nærhet at jeg bare MÅ, klarer ikke å la være. Huff, dette livet. Anonymous poster hash: 191a9...4a0
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Hvordan fikk dere kontakt med hverandre igjen? Var det han som kontaktet deg? Skriver du at du er en idiot fordi han har sagt at han ikke har følelser for deg, mnes du har? Hvis så er tilfelle, er du dum ja!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hvordan fikk dere kontakt med hverandre igjen? Var det han som kontaktet deg? Skriver du at du er en idiot fordi han har sagt at han ikke har følelser for deg, mnes du har? Hvis så er tilfelle, er du dum ja! Vi snakker en del på telefonen, ringer hverandre ukentlig kanskje. Han er glad i meg som en venn, men ikke forelsket. Deilig å være dum noen ganger da Er så lenge siden jeg har kost meg med noen nå og jeg klarer ikke å treffe noen heller. Ååååhhh, gleder meg Anonymous poster hash: 191a9...4a0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Dum og deilig, juba juba. Anonymous poster hash: e28ed...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 bare ikke kom her og sutre etterpå Anonymous poster hash: 55771...c10 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Jepp Oppskrift på katatstrofe, men jeg gir blaffen. Anonymous poster hash: 191a9...4a0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 bare ikke kom her og sutre etterpå Anonymous poster hash: 55771...c10 Hehe, kan nok ikke love det altså. Fælt så opptatt man kan bli av enkelte mennesker, selv om man vet bedre. Anonymous poster hash: 191a9...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 er han singel? Selvfølgelig er han det. Anonymous poster hash: 191a9...4a0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Mange år siden han var i noe forhold. Anonymous poster hash: 191a9...4a0
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Mange år siden han var i noe forhold. Anonymous poster hash: 191a9...4a0 Sikkert noe han sier, men så har han alltid noe på gang...Kjenner til den type menn..Skjønner heller ikke damer som klarer å ha sex med en fyr som sier han ikke har de rette følelsene, er som annenrangs sortering...
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Hehe. Jepp, de fleste folk har en tendens til å lyge. Altså, at det er mye ting som bare er "sikkert noe han sier". Kjenner den type menn, selv faktisk. Hvordan fot har du stått opp med i dag da, TS? Noe nytt som har skjedd? Anonymous poster hash: e28ed...dbc
Nouv Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Idiot-mennesker. Trenger ikke å være farlig å møtes og kose dere. Du vet jo hvor skapet står. 1
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Sex er deilig, deilig er bra. A = B and B = C C = A Do it! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Sikkert noe han sier, men så har han alltid noe på gang...Kjenner til den type menn..Skjønner heller ikke damer som klarer å ha sex med en fyr som sier han ikke har de rette følelsene, er som annenrangs sortering... Slapp helt av du, han er kronisk singel og vi er venner. Og jeg er kåt Anonymous poster hash: 191a9...4a0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 Hehe. Jepp, de fleste folk har en tendens til å lyge. Altså, at det er mye ting som bare er "sikkert noe han sier". Kjenner den type menn, selv faktisk. Hvordan fot har du stått opp med i dag da, TS? Noe nytt som har skjedd? Anonymous poster hash: e28ed...dbc Hmm, han har jo alltid vært fullstendig ærlig, så jeg velger å være litt idiot jeg. Han pleier ikke å lyve om at han dater når han gjør det, så jeg stoler på ham sånn sett. Hadde han vært i et forhold hadde han ikke prioritert å møte meg, for han jobber ganske mye og bruker veldig mye tid på å trene. Pga all treningen ser han jo utrolig deilig ut også. Anonymous poster hash: 191a9...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Hmm, han har jo alltid vært fullstendig ærlig, så jeg velger å være litt idiot jeg. Han pleier ikke å lyve om at han dater når han gjør det, så jeg stoler på ham sånn sett. Hadde han vært i et forhold hadde han ikke prioritert å møte meg, for han jobber ganske mye og bruker veldig mye tid på å trene. Pga all treningen ser han jo utrolig deilig ut også. Anonymous poster hash: 191a9...4a0 Hmmm. Høres ut som du mener at det er uvant at mennesker er fullstendig ærlig? Hyggelig å høre at du har fått et positivt inntrykk og da forøvrig. Trening kan sikkert være veldig kjekt det. Spørs vel hva en trener seg opp på kanskje. Anonymous poster hash: e28ed...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 Hmmm. Høres ut som du mener at det er uvant at mennesker er fullstendig ærlig? Hyggelig å høre at du har fått et positivt inntrykk og da forøvrig. Trening kan sikkert være veldig kjekt det. Spørs vel hva en trener seg opp på kanskje. Anonymous poster hash: e28ed...dbc Det var vel mer som et svar til den negative AB-en som mente han løy og sikkert drev på med andre damer, ikke at det er så uvanlig at folk er ærlige. Åååh, han kan få gjør hva han vil med meg om han vil. Håper han vil. Hehe. Anonymous poster hash: 191a9...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå