Gå til innhold

blir kjempeflau når en mann viser interesse for meg...

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter
Skrevet

Andre som har det sånn.... Er en mann som ser ut til å ha interesse for meg om dagen og jeg er dritflau og vil bare løpe vekk selv om jeg liker han, pga frykten for å bli såra og lurt anng interessen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snodig reaksjon da.

Anonymous poster hash: d1bd8...f8a
Skrevet

Vel, det er kanskje ikke så rart, etter som du virker veldig ung, og menn kan virke skumle. Hvis du derimot treffer en allright gutt er det ikke sikkert du blir så flau :)

Skrevet

Jeg kjenner igjenn følelsen. Jeg var litt sånn før. Veldig sjenert og usikker på meg selv. Og når jeg var forelsket i noen og han viste interesse så ble jeg bare helt brydd og flau. Jeg har heldigvis blitt bedre med alderen :)

Nå har jeg vært sammen med min mann i 7 år, men jeg var ganske sjenert i begynnelsen med han også :P Før der igjenn hadde jeg også et langvarig forhold, og møtte han da jeg var 18 år, samme greiene der, men kanskje enda værre. Ble bedre med alderen. Men når jeg blir skikkelig kjent så er jeg null sjenert og ikke flau i det hele tatt :) Er akkurat i begynnelsen på bli kjent fasen og nyforelsket jeg ble sånn :)

Anonymous poster hash: 29d52...b9d
Skrevet

Andre som har det sånn.... Er en mann som ser ut til å ha interesse for meg om dagen og jeg er dritflau og vil bare løpe vekk selv om jeg liker han, pga frykten for å bli såra og lurt anng interessen

Du har åpenbart god grunn til å anmelde ham for seksuell trakassering! Mannen fortjener en solid smekk over fingrene.

Skrevet

Følte meg litt teit nå siden jeg er over 30, og blir fortsatt flau når en mann viser interesse.

Anonymous poster hash: 73fd5...035

• Liker 2
Skrevet

Virker som at du er litt sjenert.

Men hvis du er interessert i denne mannen, er det jo dumt å løpe sin vei.

Du må jo la ham få lov å vise hva han vil.

Det er normalt å bli litt stressa når noen viser interesse.

For man vet aldri helt hva de er ute etter.

Men stort sett er det spennende.

Vi trenger alle positiv oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg også er veldig sjenert overfor meg. Blir så flau og sjenert inni meg at jeg holder på å dø!!!

Jeg er 32 og klarer ikke helt å slippe menn innpå meg ...

Da jeg var i begynnelsen av 20-årene, sånn 19-23, var jeg mye med på fest og sosiale ting, og var flink til å drikke ... Da turte jeg å prate med gutter på min alder, og iløpet av disse 5 årene hadde jeg kanskje 5 ONS/useriøse forhold i alkoholrus ... Var en gutt per år.

Da jeg ble 23 ønsker jeg ikke dette mer, da jeg ble ulykkelig av dette, så kuttet ut alkohol også.

Men siden jeg er 32, så er jeg jo blitt mer sikker på visse ting. Det er bare bli-kjent-fasen og alt som er nytt som er så flaut og sjenerende...

Anonymous poster hash: c13f2...1fb
Skrevet

Meg som svarte litt lenger opp.

Jeg blir veldig flau fortsatt fordi jeg er fortsatt usikker på akkurat det området. Når jeg var yngre,så fikk jeg sjeldent oppmerksomhet,og jeg godtok bare at jeg var stygg og at de fleste menn ikke likte meg.

Var vant til at folk sa stygge ting til meg,og har opplevd at menn har kommet bort til meg kun for å si at jeg var stygg.

Derfor føler jeg meg ganske rar,og klarer ikke å oppføre meg normalt hvis en mann viser interesse for meg.Skjer kun hvis jeg liker eller syns fyren er kjekk,og blir helt satt ut da :)

Skrevet

Meg som svarte litt lenger opp.

Jeg blir veldig flau fortsatt fordi jeg er fortsatt usikker på akkurat det området. Når jeg var yngre,så fikk jeg sjeldent oppmerksomhet,og jeg godtok bare at jeg var stygg og at de fleste menn ikke likte meg.

Var vant til at folk sa stygge ting til meg,og har opplevd at menn har kommet bort til meg kun for å si at jeg var stygg.

Derfor føler jeg meg ganske rar,og klarer ikke å oppføre meg normalt hvis en mann viser interesse for meg.Skjer kun hvis jeg liker eller syns fyren er kjekk,og blir helt satt ut da :)

Akkurat slik har jeg hatt det også!

Anonymous poster hash: c13f2...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...