AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Hei Starter med at jeg ikke bruker p-piller lenger. Ikke brukt det på 2 år. Har regelmessig mens og ett aktivt sexliv (flere ganger i uka/om dagen litt ettersom). Fast partner. Så nå sitter jeg her da å bare håper at det klaffet denne måneden! Ikke så flink til å følge med på når eggløsning er til stede, men siden det går jevnt i sex så har jeg tenkt at da klaffer det før eller siden. Forventet mens om 3 dager.Sånn ca. For 2 uker siden fikk jeg veldig hvit, tykk utflod. Det var mye og litt klumpaktig.. Ikke noe lukt eller svie. Unnskyld for ekle detaljer, men når jeg tok en finger inn så var det masse utflod på fingeren etterpå. Litt slim også innblandet. Hatt litt hoven korsrygg og stikkninger/mensmurringer siste ukes tid. Kjenner som regel 1-2 dager før forventet mens at den er på tur. Har også hatt perioder i løpet av arbeidsdagen hvor jeg plutselig har blitt veldig varm. Nesten føltes ut som feber som kom og gikk igjen... Også vært helt usaklig trøtt. Trøtt på jobb selv etter nok søvn, sovner tidlig og orker ikke å gjør annet enn å ligge lenge om morgenen på helg. Heller ikke fristet med fest denne måned. (Noe som ikke pleier å være sånn!). Sure oppstøt og kvalme har også vist seg. (Vet dette er noe som forekommer stort sett senere i svangerskap, men kan det også komme tidlig?) Så, det jeg lurer på da er om det er andre her inne som også har opplevd samme og vært gravide? Jeg sitter her nå å bare håper mensen ikke kommer! Håper noen vil svare Takk-takk Anonymous poster hash: 377d5...c8e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Du kan ta en test allerede nå om du venter mensen om tre dager. Mest sannsynlig vil den slå ut om du er gravid. Anonymous poster hash: 72ad1...051
Yesterday Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 For meg kom disse symptomene senere i svangerskapet. Men vi er alle forskjellige så ikke sammenlign deg med andre Håprr du er gravid! Lykke til
Fim Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hvis symptomene du kjenner er ekte (skyldes graviditet) betyr vel det at du allerede har ganske høyt HGC-nivå og dermed har gode sjanser for at det slår ut på en test? Det var logisk i mitt hode, ihvertfall. Det er jo veldig individuelt hvor fort hormonnivåene stiger og hvor fort man får positiv test - noen går jo mer enn en uke over forventet mens før det slår ut på tester. Men merkbare symptomer må vel bety at hormonnivåene allerede har steget en del? Krysser fingrene for at det er ekte vare! (Si fra når du har testa, da )
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Ja, logisk sett skulle man tro det! Bare krysser fingrene! Skal kjøpe test i morgen selv om det er 3 dager til forventet mens. Oppdaterer dere Anonymous poster hash: 377d5...c8e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Hei Starter med at jeg ikke bruker p-piller lenger. Ikke brukt det på 2 år. Har regelmessig mens og ett aktivt sexliv (flere ganger i uka/om dagen litt ettersom). Fast partner. Så nå sitter jeg her da å bare håper at det klaffet denne måneden! Ikke så flink til å følge med på når eggløsning er til stede, men siden det går jevnt i sex så har jeg tenkt at da klaffer det før eller siden. Forventet mens om 3 dager.Sånn ca. For 2 uker siden fikk jeg veldig hvit, tykk utflod. Det var mye og litt klumpaktig.. Ikke noe lukt eller svie. Unnskyld for ekle detaljer, men når jeg tok en finger inn så var det masse utflod på fingeren etterpå. Litt slim også innblandet. Hatt litt hoven korsrygg og stikkninger/mensmurringer siste ukes tid. Kjenner som regel 1-2 dager før forventet mens at den er på tur. Har også hatt perioder i løpet av arbeidsdagen hvor jeg plutselig har blitt veldig varm. Nesten føltes ut som feber som kom og gikk igjen... Også vært helt usaklig trøtt. Trøtt på jobb selv etter nok søvn, sovner tidlig og orker ikke å gjør annet enn å ligge lenge om morgenen på helg. Heller ikke fristet med fest denne måned. (Noe som ikke pleier å være sånn!). Sure oppstøt og kvalme har også vist seg. (Vet dette er noe som forekommer stort sett senere i svangerskap, men kan det også komme tidlig?) Så, det jeg lurer på da er om det er andre her inne som også har opplevd samme og vært gravide? Jeg sitter her nå å bare håper mensen ikke kommer! Håper noen vil svare Takk-takk Anonymous poster hash: 377d5...c8e Jeg var trøtt, veldig trøtt, og murringer i korsryggen og framma lenge før mensen kom. Gikk over tiden, tok en test, negativ. Tanta kom 2 dager etter testen. Så jeg var ikke gravid. Men på mine graviditeter fra før, så har jeg vært veldig trøtt uka før mensen. Så det kan jo være et tegn.Murringer er også et tegn, men kan også være mensen som er på vei. Så symptomene kan være likt med mensen. Så beste er å ta en test Kan ta 4 dager før venta mens med morgen urin Anonymous poster hash: 21353...2fb
Yesterday Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Hvis symptomene du kjenner er ekte (skyldes graviditet) betyr vel det at du allerede har ganske høyt HGC-nivå og dermed har gode sjanser for at det slår ut på en test? Det var logisk i mitt hode, ihvertfall. Det er jo veldig individuelt hvor fort hormonnivåene stiger og hvor fort man får positiv test - noen går jo mer enn en uke over forventet mens før det slår ut på tester. Men merkbare symptomer må vel bety at hormonnivåene allerede har steget en del? Krysser fingrene for at det er ekte vare! (Si fra når du har testa, da ) Ja sant det. Det har flere leger sagt til meg. Man får kun symptomer når hcg-nivået er høyt nok til å positiv test. Om man bruker en bra test da (som clear blue), dårlige tester kan være negativ litt lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå