AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Kjæresten min og jeg har ikke vært sammen så veldig lenge. Han er i forsvaret, og vi ble sammen mens han var der. Han har bare et par mnd igjen, så det burde gå bra. Greia er at han tar meg veldig for gitt. I starten brukte han en del tid på meg, sendte mye meldinger, skypa en del osv. Nå gjør han aldri dette lengre. Han sier det er fordi han nå har "fått" meg, og føler forholdet er stabilt slik at han ikke trenger å gjøre det lengre. Han har også innrømmet at han egentlig tar meg litt for gitt, og bare regner med at jeg skal sitte å vente på han til han er hjemme igjen. Jeg er vel en person som alltid gir veldig mye av meg selv, når det kommer til venner og kjæreste. Jeg liker å vise at jeg er glad i folk jeg bryr meg om. Jeg føler at jeg gir og gir, men ikke får så mye tilbake. Det er ganske dritt, fordi det gjør meg veldig usikker på alt sammen. Jeg vil jo bare ha det bra, og hovedbekymringa mi når han er vekk burde være at jeg savner han - ikke at jeg føler han har glemt meg helt mens han er så langt vekk ... Jeg ber ikke om oppmerksomhet 24/7 heller. Tvert imot! Alt jeg ber om er at han faktisk kan gjøre en innsats for å beholde meg. Han sier at han er utrolig glad i meg, MÅ ha meg, ikke kan se for seg han uten meg og vil at jeg skal være hans når han kommer hjem igjen. Dette som regel når vi prater om akkurat dette her, at jeg føler jeg ikke får så mye tilbake av han. Det har vært et problem i mange uker nå, og i går sa vi oss ferdige med den diskusjonen. Vi har det ellers helt perfekt sammen, når han er hjemme vel og merke. Nå må jeg bare ha noen gode tips til hva JEG kan gjøre for at han skal sette litt mer pris på meg, ikke ta det for gitt at jeg er jenta hans uansett hvordan han behandler meg, og samtidig fortsette å være en god kjæreste.. Jeg trenger bare å føle meg litt elska av kjæresten min, da.. :frown: Anonymous poster hash: 77da4...292
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Kjenner følelsen. Har ingen råd. Snakk med han du. Anonymous poster hash: 40d48...858
Alja Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Kjæresten min er også i forsvaret. Han har noen få mnd igjen, og vi var sammen litt over et år før han reiste inn. I starten var det mye skype, teksting og flørting, og det hele var litt spennende. Nå er det helt katastrofe. Sjelden flørting, sjelden skype, bare en kort tlf i hytt og vær... Det er ikke like "spennende" som det var i starten. Jeg tror det er en kombo mellom at begge to er drita lei, rett og slett.. Nå er dimmedato rett rundt hjørnet (desember) og begge går egentlig bare å tripper å prøver å få tiden til å gå. Når det skal sies så er det alltid jeg som tar insj og er "på'an" og jobber for å opprettholde gnist og krutt i forholdet. Han har innrømmet at han har gjort en liten innsats og tar min innsats litt for gitt, men at han rett og slett er drittsliten og lei hele forsvaret, og ikke har så mye energi til flørt, flas og mas. "Du vet jo at jeg vil ha deg uansett. Jeg burde ikke trenge gi deg bekreftelser"
Alja Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 ps: gutter er jævla dårlige på å gi bekreftelser å vise masse følelser. tror det blir kraftig bedøvet i forsvaret også..
Gjest Arbeider Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 (endret) Tipset er nok å lære å trives når kjæresten er bborte.hadde han hatt det kjipt i forsvaret så hadde nok han skypa med deg hele tiden. Det er jo ikke det du egentlig vil. Endret 8. september 2013 av Arbeider
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Skaff deg et liv utenom fyren din.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Jeg har så absolutt et liv uten kjæresten min. Er mye ute å flyr, jobber, er med venner og reiser. Det her handler bare om min motivasjon for å faktisk være sammen med han selvom han er borte 90% av tida. Jeg vil at det skal fungere, og spør derfor bare om råd til hvordan jeg kan gjøre det beste ut av situasjonen. TS Anonymous poster hash: 77da4...292
Nysjerriggutt Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Skaff deg et liv utenom fyren din. Herregud som jeg skulle sagt det selv. Jeg vet det er sånn jenter er og at de skal ha en bekreftelse på at de eblir elsket osv, og at vi gutter er så søte mot dere i begynnelsen før man blir sammen osv. Men når hverdagen kommer forsvinner faktisk den følelsen av å sende lange meldinger med søte ord. Vi er ikke opptatt av at ting skal vær så søtt, og til slutt blir det bare et mas som til slutt blir en stor grunn til å faktisk gjøre det slutt. Var det som var grunnen for at jeg gjorde det skutt med eksen, fordi hun sendte lange meldinger om hvor mye hun elsket meg og alt det der, men til slutt bare orket jeg ikke lenger og begnnte å juge for henne og si jeg hadde dårlig tid og skulle svare senere osv. Det blr for slitsomt, og når han itillegg er i forsvaret vill han ikke sitte på telefon eller bare skype med deg hele tiden. Han vill være med gutta, spille paint ball, playstation osv. Nettopp fordi han ikke trenger en bekreftelse hele tiden på at du er så glad i han osv. Men derfor han ikke trenger det er fordi han sitter ikke hjemme og tenker på deg hele tiden og tenker på hvor fint det skal bli når han kommer hjem og sånt. Så tipset mitt til deg er nå og ikke forlange så mye av han, og ikke tro at dere skal ha et perfekt liv hvor han vill overaske deg med roser hver dag som skjer på film. Det er en verden få gutter vill leve i. Så ikke mas på han så mye om dette hvis du vill beholde han. Det var det som var grunnen til at jeg gjorde det slutt med eksen. Og på slutten av forholdet de siste 2 månende var det bare stress å kysse og fant på unnskyldinger fordi jeg ikke gadd eller orket og kline, ha sex osv. Og TS, ikke noe er slemt ment mot deg!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Nå handla den tråden her om hva JEG som kjæreste kan gjøre for å gjøre det beste ut av situasjonen. Ikke høre hvor plagsom jeg er som sende meldinger hele tida, for det GJØR jeg ikke. Jeg vet jo han ikke har tid til meg hele tida og det har jeg jo sagt! Det her handler kun om hvordan jeg kan gjøre hele situasjonen bedre for meg selv, oss og han. TS Anonymous poster hash: 77da4...292
Osislove Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 (endret) Hei Vil bare si at jeg kjenner meg igjenn i dette du skriver. I rekrutten så hadde han all verdens tid og følte at han virkelig var desperat etter å prate med meg. Nå når han faktisk har mer tid til meg så velger han ikke å bruke den, men som den her gutten her oppe skrev, han velger å bruke den på gutta og fritids interesser. Jeg sender selv mange fine og lange tekstmeldinger og får korte svar tilbake. Jeg trur faktisk at vist man hadde vært der selv så kanskje ville vi forstått det litt mer. Men nå er vi ikke i den situasjonen og er vanskelig å sette oss inn i den travle tiden de har der. Men jeg trur faktisk det at når de er ferdige i tjeneste så er de så sliten noen ganger at de faktisk ikke årker snakker, nå er jeg så heldig at kjæresten forteller at han er så sliten og ikke årker snakke og det er helt greit. Det med at du sir at han bare tar deg for gitt fordi han vet du er der, den følelsen har jeg hatt selv, måtte til og med prøve meg på et "hard to get" spill.. haha ler av det nå.. Men grunnen tenker jeg er heller at han vet jo at du er der fordi du er glad i han og han vet at du venter på at han skal komme hjem fordi du har ikke behov for å forlate han, så da ønsker han å bruke tiden sin på de som er der, de vennene han har fått der for når de er ferdig i millitæret så skilles de jo, alle de som de har vært sammen med i et helt år. De er jo blitt kjempe gode venner og trives godt i lag. Å trives dere godt i lag og har det fint hjemme så ser jeg ingen grunn til at du skal være usikker på dette. Når han kommer hjem så får du se hvor fint dere får det igjenn og at han ikke tar deg for gitt og aldri har ment det selv om du har følt det sånn. Det er kjempe tungt å ha kjæresten sin i millitæret, det vet jeg alt om selv. Alt av følelser snurrer opp og ned, man føler at kjæresten ikke bryr seg om deg, ikke har tid til deg, ikke årker snakke med deg osv.. sikkelig dumme følelser som kommer opp! Men er dere ment til å være sammen så klarer dere alt i lag.. Men det med de lange fine meldingene skjønner jeg ikke hva skal ha til bry for han, det er jo bare en fin ting å gjøre til kjæresten din. Du viser jo bare at du bryr deg om han og at du tenker på han. Av og til så får vi jenter en sikkelig kick å ønsker skrive så mye vi kan til kjæresten. Så det syns jeg du bare skal fortsette med vist du vet at han liker dette mvh osislove (beklage for rot i teksten) Endret 12. september 2013 av Osislove
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Han er garantert en av de 80% som er utro i militæret. Anonymous poster hash: 13cb5...e97
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Anonymous poster hash: 77da4...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå