Santia Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 (endret) - Endret 2. desember 2013 av Artyat
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Du må må bli voksen goth. Som er lite pent. Skaff deg en ordentlig stil, TS. Ingen tar goth/emo-folk seriøst. Anonymous poster hash: 29b72...a30
Gjest Gresshoppesang Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 (endret) Har du sjekket H&M? De har noen plagg som er midt mellom. Husker ikke hva den delen av kolleksjonen heter, men den er avslappet, men samtidig helt ok for din aldersgruppe. En del fine topper, jakker osv. Litt som bildet ditt øverst til venstre, men ikke så mye hull på buksene. Endret 8. september 2013 av Gresshoppesang
Santia Skrevet 8. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2013 (endret) - Endret 2. desember 2013 av Artyat
Gjest Hyssingen Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Som er lite pent. Skaff deg en ordentlig stil, TS. Ingen tar goth/emo-folk seriøst. Anonymous poster hash: 29b72...a30 Med mindre man har nok mellom ørene til å forstå og sette pris på individualitet, kreativitet og mot til å skille seg ut. 3
Emelisse Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Det er ikke så vanskelig å være voksen metaller. Det er snakk om å tone ned den verste rølpen, velge plagg som passer godt og bevege seg litt utenfor sjangerens tradisjonelle komfortsone. Det gjør faktisk ikke vondt. Du kommer langt med (hele) jeans som sitter pent og f.eks. en blazer med oppbrettede armer - og unngå å subbe rundt uten å knyte støvlene. Du kan til og med slippe unna med bandtrøyer hvis de ikke er store som telt og altfor pubertale. Ellers er det mye behagelige bomullsgensere med striper for tiden. Velg f.eks. en med 3/4-armer og pen utringning til jeans og skinnjakke. Det er også mye deilige strikkegensere som passer nå på høsten. Men håret ville jeg nok gjort noe med..
miramis Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Du kan jo ha mørkt brunt hår? Dr. Martens er "stuerent" nok, du kan helt fint gå med svarte skinny jeans og f.eks. en mørkerød skjorte, eller en litt lysere topp med hettegenser til.
Santia Skrevet 8. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2013 (endret) - Endret 2. desember 2013 av Artyat
Amarinda Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Hva med skjorter i ulike farger og fasonger? Ser at du har tatt med et bilde av en "flanell", men hva med løse skjorter i dongeri osv. til svarte jeans? Jeg vet ikke, ser du er VELDIG glad i svart. Men kanskje det å bruke noe tilbehør med farger kan gjøre det litt mindre "goth"?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Anonymous poster hash: 9d000...081
Gjest Crazycatlady Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg er voksen og liker metal. Før hadde jeg goth-stil, men ble ikke meg tilslutt. Gikk fra det til veldig kjedelig og anonym stil fordi jeg syns det var vanskelig å finne klær. Nå syns jeg det er lett å ha en voksen stil og samtidig ikke gi slipp på den biten. Man kan jo også lett tone ned antrekk etter anledning. Blazer syns jeg funker hvis det ikke blir for pent og pyntete. Kan jo bruke blazer sammen med shorts og kan også ha band-tskjorter under. Ellers er jo jeanssammen med hettegenser, cardigan eller flanellskjorte eenkelt og greit. Det kan man jo variere i det uendelige. Dr. Martens går jo til alt. Både skjørt/kjole, shorts og jeans. For meg ble det også mye svart, men farger som grått, lilla, turkis, mørkerødt kan jo sprite opp antrekket. Syns du finner mye på H&M og mange andre kjedebutikker. Nå er det jo mye nagler og grunge så bør være lett å finne noe. Ellers er det egentlig bare å tone ned antrekk, og ikke ha med for mye. Man trenger jo ikke å bli helt "streit", men heller se litt mer nøytral ut. Så kan man heller kjøre litt mer på til anledninger der det passer seg Endret 15. september 2013 av Crazycatlady 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå