kiri Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Jeg har nettopp sydd en ammepute til en gravid venninne. Denne har jeg fylt helt full med små isoporkuler og den har blitt fast og fin, men fortsatt myk. Det jeg lurer på er hvor hard en sånn pute skal være? Skal barnet bare ligge oppå puten eller skal puten forme seg mer etter barnet som i en saccosekk, bare i mye mindre grad? Med andre ord; skal puten være helt full av fyllstoff? Takker for svar. -Kiri
viblie Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Jeg har kjøpt en ammepute, og den er mere som en saccosekk. Nå etter lang tids bruk, kan jeg godt merke at den trenger til etterfylling. Og det er ikke lett på de som er kjøpt, da det ikke er noe sted jeg kan fylle på.
mari Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Jeg tror det lønner seg om den ikke er helt full for da er det vannskelig å få barnet til å ligge oppå. Du kan ikke lage den sånn at det går ann å ta ut en del av fyllet da???? Det høres hvertfall lurt ut spør du meg... Så kan den etterfylles når den begynner å bli slapp. Hvis du er usiker så kan du jo også dra i en baby butikk og kjenne på de som er der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå