Gå til innhold

Står KGB-eliten bak Grandiosa?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det finnes 20 grupper omtrent, på facebook, som er aktive for å fjerne paprika fra Grandiosa.
Det er et særnorskt fenomen, vil jeg si. Hvorfor det? Er Norge det eneste land, som har et produkt som Grandiosa? Som har kjemedyre reklamer, men er billig i butikken? Har noen reflektert over dette? Hvorfor er Norge Grandiosa-land, når pizza er italiensk? Det er litt rart vel.
Skjønner dem ikke det, at paprikaen er det, for å ta oppmerksomheten bort fra kjøttet? Hvor bryr ingen seg om, hva kjøttet inneholder? Paprikaen, er jo grei, det er jo paprika. Men kjøttet, er ikke kjøtt. Det er en masse, noe pulver-greier, som er limt sammen, med soyaprotein. Og som nesten ikke smaker noen ting. Og som er mer eller mindre umulig, å smake gjennom paprikaen, og tomatsausen, og Jarlberg-osten, som beleilig nok, smaker mer enn Norvegia-osten. Skjønner ikke folk, at det pulveret, som blir limt sammen, til noen strimler, som ligner på skinke. Skjønner ikke folk, at Stabburet, og Orkla, kan putte nesten hva de vil, i det pulveret. Ingen vil smake noe forskjell uansett. Fordi det pulveret gjennomgår prossess-behandlinger. Hva betyr det, lurer sikkert noen eller mange. Jo det betyr at de skinke-lignende strimlene. De går gjennom mange stasjoner. Først er det en prosess. Noe greier, kjøtt fra storfe, kadavre, gamlinger fra eldrehjemmene og asylmottakene.
Men for at kanskje noen lukker opp øya, og prøver å gjøre noe med den her KGB-mafiaen, og ikke bare tenker på de her jævla paprika-bitene hele tida. At kanskje folk kan våkne opp litt eventuelt. Det hadde sikkert ikke gjort noe. For mens folk sitter å spiller PC-spill og playstation og legger kabal osv., hele tida, så driver nok den her kommunist-mafiaen med mye fanteri.
Så sånn virker KGB-elitens maktgrep på det moderne Norge.

Anonymous poster hash: e0501...2f5
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, jeg får fnatt av voksne mennesker som piller paprika av pizzaen sin. Nå er jo ikke Grandiosa noe god i det hele tatt uansett, men huff. Blir flau på disse menneskenes vegne.

Anonymous poster hash: 4e921...e3c
Skrevet

Grandiosa er ikke mat!

Anonymous poster hash: 20a4c...05f

Skrevet

Grandiosa er sunt, bare å slutte med brødskiver og brunost. Grandiosa til frokost, lunsj, middag og kvelds. + mellommåltid

Serveres med masse ketchup, og rømmedressing. Oooh yes

Skrevet
For mens folk sitter å spiller PC-spill og playstation og legger kabal osv., hele tida, så driver nok den her kommunist-mafiaen med mye fanteri.

Så sånn virker KGB-elitens maktgrep på det moderne Norge.

Anonymous poster hash: e0501...2f5

Jeg er kanskje rar, men akkurat den der lo jeg høyt av! Det var noe med den absurde sammenhengen eller noe.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ahh Jenny Skavlands gjennomslag som kjendis:

http://www.youtube.com/watch?v=7uilDiHh0mg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...