AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Kan slå fast med en gang at jeg har oppført meg litt som en utspekulert kjerring, er klar over det. Men trenger likevell litt tips til hva jeg bør gjøre nå. Har dobbel profil på en datingside, dvs to stykk som det ikke går ann å se at tilhører samme person. Har møtt en mann via min "ekte" profil, har truffet han in real life et par ganger. Hatt det hyggelig og slikt, men er usikker på hvor jeg har han og ble litt for nysgjerrig på hvor engasjert han er i meg. Så jeg sendte han melding fra den andre profilen. Fikk svar, og han var open for å ha kontakt og å møte henne. Oppgav bosted passe langt unna han, slik at det ikke ble naturlig med møte i første omgang. Nå kommer han til å vere uten særlig nettilgang noen uker, kun mobil. Så han har sendt nummeret sitt, og med beskjed at om de skal holde kontakt så kan hun sende melding. Det går jo ikke, for han har jo mitt nummer fra før. Er ikke slik at jeg egentlig kan si noe på at han skriver med andre, er ikke så serriøst ennå. Dessuten har jo jeg delvis gjort det samme. Han har antyda at han ikke dater mer enn en dame om gangen, men jeg er villig til å la han slippe unna med en slik halvsannhet så langt. Det mest reale er sikkert å slette den falske profilen, eller bare bruke den til å snoke om han er innpå datingsiden slik som egentlig var tanken. Å fortelle han sannheten er vertfall ikke aktuelt! Men så har jeg litt lyst å få mer ut av det, når jeg først er snikende kjerring mot han. Tenker at jeg kan jo prøve finne en unnskyldning for å bare holde kontakt på nettet. Ev få han til å ta kontakt der når han er hjemme igjen. Så får jeg vertfall et svar på hvem han er mest ivrig på å treffe når han er hjemme igjen. Eller jeg kan påstå at damene bak mine to profiler kjenner hverandre, å gi han inntrykk av at han er "avslørt" og se om han prøver å komme med en forklaring på det. Noen gode tips her? Vet at dette er litt dårlig gjort, men håper dere ikke dømmer meg for hardt likevell. Anonymous poster hash: fba94...142
Vandelay Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Om noen hadde gjort dette mot meg hadde jeg blitt litt skremt og holdt meg unna vedkommende. Faktisk. 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Om noen hadde gjort dette mot meg hadde jeg blitt litt skremt og holdt meg unna vedkommende. Faktisk. Skjønner det, og angrer litt på å ha starta det hele. Derfor er jo ikke akkurat sannheten er alternativ her. Usikkerhet kan få folk til å gjøre rare ting! Nå er lissom skaden allerede skjedd, og vet ikke helt hva jeg gjør videre. Anonymous poster hash: fba94...142
Vandelay Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Du skriver dere har vært på et par dater til nå. Da synes jeg ikke det er feil å ha kontakt med flere, det er veldig tidlig uansett. Anbefaler deg ikke å være ærlig om dette i det hele tatt, slett den falske profilen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Du skriver dere har vært på et par dater til nå. Da synes jeg ikke det er feil å ha kontakt med flere, det er veldig tidlig uansett. Anbefaler deg ikke å være ærlig om dette i det hele tatt, slett den falske profilen. Du har vell rett, slette er nok det beste. Skulle bare så gjerne hatt noen flere svar, men er redd jeg ikke får det uansett. Er jo fullstendig klar over at jeg ikke har enerett på hans selskap, selv om jeg gjerne skulle hatt det... Anonymous poster hash: fba94...142
Singha Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Min første tanke: Kontrollerende crazy kjerring. Lykke til da! 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Ikke slett brukeren!! Fortsett spillet, men husk å oppdatere oss!! Anonymous poster hash: 0165a...25a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Min første tanke: Kontrollerende crazy kjerring. Lykke til da! Ikke slett brukeren!! Fortsett spillet, men husk å oppdatere oss!! Anonymous poster hash: 0165a...25a Ironien er at jeg hater den type spill, starta det hele for å finne ut om han spilte spill med meg eller ikke. Dating gjør meg til crazy kjerring, min normale personlighet er heldigvis ikke så ille. Anonymous poster hash: fba94...142
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Når jeg møter folk fra nettet så forventer jeg ikke akkurat at de slutter å ha kontakt med alle andre etter et et par dater. Det er jo også litt av greia med nettdating for mange, å skrive melding med og møte flere forskjellige. Man tar ikke bare for seg en og en om gangen og slutter å svare andre i mellomtiden. Man når jo et punkt hvor det blir naturlig å slutte å møte andre, men da tar du det med han når dere kommer der. Jeg synes uansett ikke du skal ta det videre, slett den falske profilen og la det ligge. Skjønner ikke hva du vil ha ut av det uansett, du får nok mer ut av å dyrke den relasjonen dere allerede har enn å oppmuntre han til å dyrke relasjoner med en annen. Det eneste du oppnår er jo å distrahere han fra deg, og gi han en god grunn til å ikke involvere seg for seriøst med deg enda. Anonymous poster hash: 711e8...ab0 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg synes uansett ikke du skal ta det videre, slett den falske profilen og la det ligge. Skjønner ikke hva du vil ha ut av det uansett, du får nok mer ut av å dyrke den relasjonen dere allerede har enn å oppmuntre han til å dyrke relasjoner med en annen. Det eneste du oppnår er jo å distrahere han fra deg, og gi han en god grunn til å ikke involvere seg for seriøst med deg enda. Anonymous poster hash: 711e8...ab0 Tanken har slått meg, at det hele virker mot sin hensikt. Skulle bare sende en melding, men så tok han kontakt igjen, og så... ja, ble litt rot av det hele. Men om jeg sletter profilen. Er det best å bare slette, eller burde jeg skrive noe til han først? Og såfall hva? Anonymous poster hash: fba94...142
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Skjønner det, og angrer litt på å ha starta det hele. Derfor er jo ikke akkurat sannheten er alternativ her. Usikkerhet kan få folk til å gjøre rare ting! Nå er lissom skaden allerede skjedd, og vet ikke helt hva jeg gjør videre.Anonymous poster hash: fba94...142 Du har jo ikke skjønt noen ting. Det er ikke noe du kan angre på å ha gjort dette. Du lyver og manipulerer, snoker og kontrollerer og skylder på usikkerhet når faktumet er at du har mangle på respekt for hans privatliv og har narsissistiske tendenser når du ser på dette som pytt pytt. Du vurderer altså å grave deg lenger ned med løgner og stille han opp i et hjørne istedet for å legge deg flat, være ærlig på løgnene dine og skjerpe deg i fremtiden. Det som er så synd er at sånne kvinner som deg alltid slipper unna i den form av at de er kvinner og derfor aldri blir satt ettertrykkelig på plass som du burde blitt for lenge siden.Anonymous poster hash: 1dd1b...301 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Tanken har slått meg, at det hele virker mot sin hensikt. Skulle bare sende en melding, men så tok han kontakt igjen, og så... ja, ble litt rot av det hele. Men om jeg sletter profilen. Er det best å bare slette, eller burde jeg skrive noe til han først? Og såfall hva? Anonymous poster hash: fba94...142 Du kan jo bare slette, folk forsvinner fra sånne steder titt og ofte. Jeg har selv falt av midt i meldingsutvekslinger uten noen spesiell forklaring. Så blir han kanskje sittende og gruble litt på det da, men det går jo veldig fort over. Det har hendt han mange ganger før, garantert. Jeg har også chattet med folk hvor profilen er *poff* borte en dag. Eller du kan fortsette å være sleip kjerring og skrive at du (den falske profilen) har nå datet noen derfra du vil satse på og derfor kutter med andre på datingsiden. Da slipper han å gruble over hvorfor han ble "dumpa", og du får fisket en siste gang etter det svaret du vil ha. Men nå oppmuntrer jeg deg til å fortsette spillet som jeg egentlig ikke er noe for, og du får sikkert bare et svar som ikke er tilfredsstillende uansett. Vil gjerne understreke at jeg selv bare ville slettet (dvs, jeg ville ikke laget profilen i utgangspunktet). Husk at dersom det faktisk blir dere to så sitter du på denne hemmeligheten, og er du som meg så kommer du ikke til å orke det når dere når det punktet hvor dere deler alt og har 100% tillit dere imellom. Da må du fortelle alt dette her, og da må du faktisk stå til rette for alt. Inkludert det siste du gjør nå. Anonymous poster hash: 711e8...ab0
Gjest pilldorf Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Sannheten varer lengst da. Å fortsette å spille spill eventuelt er bare tåpelig. Da er det bedre å bare si det som det er, og så kanskje prøve å få til en "ny start", om ønskelig.
Nouv Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Wow du er utspekulert, det skal du ha! Brent barn? Du nevnte noen forslag, og et var dette med å late som at dere er venninner og kjenner hverandre fra før av. Men hvis det blir noe seriøst mellom dere to: hvor skal du gjøre av denne venninnen da? Dere kjenner hverandre såpass godt at dere prater sammen om dating, menn osv. Hvor skal skybert gjemme seg videre? Hvor skal denne venninnen bli av hvis dere gifter dere, eller er en tur innom byen/stedet du har sagt at hun bor på? Skal dere ta en svipp-tur innom en person du har betalt til å late som? Don`t do it. Beklager frøken. Slett profilen hennes and let her die, før dette blir verre enn det er nå. Det kan jo faktisk hende at den eneste personen han prater med faktisk er deg, selv om han synes at du er hyggelig som skybert også.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Husk at dersom det faktisk blir dere to så sitter du på denne hemmeligheten, og er du som meg så kommer du ikke til å orke det når dere når det punktet hvor dere deler alt og har 100% tillit dere imellom. Da må du fortelle alt dette her, og da må du faktisk stå til rette for alt. Inkludert det siste du gjør nå. Anonymous poster hash: 711e8...ab0 Sannheten varer lengst da. Å fortsette å spille spill eventuelt er bare tåpelig. Da er det bedre å bare si det som det er, og så kanskje prøve å få til en "ny start", om ønskelig. Ok, bare fordufte. Sikkert like lurt. Han er ikke så meddelsom at jeg får vite noe jeg har glede at om jeg påstår hun har møtt noen. Kan ikke fortelle det til han, ingen normal mann vil la slikt passere uten å legge på sprang og aldri se seg tilbake. Får ev si det etter vi har vert gift i 20 år, tidligst... Men de 2-3 meldingene så langt er ikke så ille at jeg ikke kan nok leve med hemmeligheten (har ikke skrive eller spurt om noe ille), men et veldig godt tips å ikke gjøre det verre. Anonymous poster hash: fba94...142
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Wow du er utspekulert, det skal du ha! Brent barn? Du nevnte noen forslag, og et var dette med å late som at dere er venninner og kjenner hverandre fra før av. Men hvis det blir noe seriøst mellom dere to: hvor skal du gjøre av denne venninnen da? Dere kjenner hverandre såpass godt at dere prater sammen om dating, menn osv. Hvor skal skybert gjemme seg videre? Hvor skal denne venninnen bli av hvis dere gifter dere, eller er en tur innom byen/stedet du har sagt at hun bor på? Skal dere ta en svipp-tur innom en person du har betalt til å late som? Don`t do it. Beklager frøken. Slett profilen hennes and let her die, før dette blir verre enn det er nå. Det kan jo faktisk hende at den eneste personen han prater med faktisk er deg, selv om han synes at du er hyggelig som skybert også. Er vell litt brent barn, såra noen ganger og tenker det er for godt til å vere sant når det dukker opp noe som ser bra ut. Er ingen unnskyldning, men vertfall en forklaring. Du har gode poeng. Ville såfall fått "henne" til å fortelle at hu viste jeg hadde møtt han, uten at jeg viste om det. Men sikkert lite lurt, siden det krever å ha tunga beint i munnen og sikkert ikke fører til noe positivt uansett. Håper jo at han kun har kontakt med "jeg og meg", da er det vell greit å redusere det til en person... Anonymous poster hash: fba94...142
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Ok, bare fordufte. Sikkert like lurt. Han er ikke så meddelsom at jeg får vite noe jeg har glede at om jeg påstår hun har møtt noen. Kan ikke fortelle det til han, ingen normal mann vil la slikt passere uten å legge på sprang og aldri se seg tilbake. Får ev si det etter vi har vert gift i 20 år, tidligst... Men de 2-3 meldingene så langt er ikke så ille at jeg ikke kan nok leve med hemmeligheten (har ikke skrive eller spurt om noe ille), men et veldig godt tips å ikke gjøre det verre. Anonymous poster hash: fba94...142 Jepp. Det var akkurat det som var poenget mitt. Lykke til. Anonymous poster hash: b9e4f...eaf
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 Jepp. Det var akkurat det som var poenget mitt. Lykke til. Anonymous poster hash: b9e4f...eaf Takk, og takk for fornuftige svar! Anonymous poster hash: fba94...142
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Takk, og takk for fornuftige svar! Anonymous poster hash: fba94...142 Bare hyggelig. Du vet. Det er på KG du finner dem! Anonymous poster hash: b9e4f...eaf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå