Gå til innhold

Folk som slurper i seg kaffe, te, suppe osv. Irriterende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette sikkert er en teit ting å irritere seg over, men jeg klarer virkelig ikke å la være. Jeg synes det er så forbanna irriterende!

Svigerfar er helt ekstrem når det kommer til slurping av kaffe. Litt slurping kan jeg godta, men han slurper skikkelig mye. *sluuurp* :roll: Svigermor er nesten like ille som han og de drikker mye kaffe. Det står alltid en kaffekanne på stuebordet klar til bruk. Hater når en av de skal ha seg en kopp. Slurp slurp. Åhh.

Flere som synes dette er irriterende?

Anonymous poster hash: e75ef...271
Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Ja! Når folk slafser og slurper i seg mat og drikke. . Pyton!

• Liker 2
Skrevet

Urk ja det det er veldig plagsomt! Skjønner ikke hvorfor folk må gjøre det.

Skrevet

Urk ja, jeg blir klin gærn. Det er så ekkelt, å så de som slafser skikkelig høyt også. Kutt uuuuuuuut.

Skrevet

Du er ikke den eneste som synes dette er plagsomt!

Mamma gjør dette hele tiden. Har vært hjemme i helgen og på morgenen i dag lå jeg på sofan å leste en bok. Mamma satt i godstolen å spise frokost og drakk kafe. Sluurp sa det hele tiden. Jeg klarte seriøst ikke å lese når hun slurpet så mye. Til slutt sa jeg bare "Aaah kan du gi faen eller?!" Det er til å bli helt sprø av. Virkelig.

Anonymous poster hash: 92b41...4f8
Skrevet

Jeg gjør det når det er for varmt. :fnise: Jeg vet det er irriterende, skal skjerpe meg. Haha.

Anonymous poster hash: a0549...04a
  • Liker 2
Gjest Spiderpig
Skrevet

Aldri tenkt over det jeg :klo:

Kanskje jeg ikke har kommet over noen som slurper ekstremt? :ler:

Skrevet

Jeg får helt vondt inni meg når jeg hører noen sluurrrpper i seg kaffe'n. Om den er for varm så vent litt. Samme gjelder folk som smatter når de spiser...

Skrevet

Jeg får helt vondt inni meg når jeg hører noen sluurrrpper i seg kaffe'n. Om den er for varm så vent litt. Samme gjelder folk som smatter når de spiser...

Spesielt når du kan fysisk HØRE maten males til grøt inni munnen, den der "skvulp skvulp" lyden. GAAH.. Når jeg er i dårlig form så tåler jeg ikke lyder, og da er det et helvete å spise sammen med andre. Er fult klar over at det er vanskelig å spise uten å lage lyd, men noen er bare så ekstreme at det krever stor selvkontroll for å ikke gå ut av rommet.

Har forsåvidt ei venninne som nesten alltid spiser med munnen åpen. Spesielt hvis det er snakk om potetgull eller noe som knaser. Gjør jo det samme selv jeg også.. NÅR JEG ER ALENE. Manerer, jente, manerer!

Og mennesker som lager mye lyd når de spiser er gjerne også de som tygger maten sin godt og lenge i tillegg. Kjente en som var drøy på det, spesielt når det kom til seige ting sånn som lakris. Kunne tygge på samme bit i en halv time. En gang kunne jeg ikke dy meg, han hadde tygd på samme lille jævla bit i 30 minutter, så jeg nesten ropte etter han om han ikke kunne svelge snart.

Anonymous poster hash: 4d322...c6d

Skrevet

Enig, spesielt de som avslutter slurpinga med "ahh/ehh".....

Anonymous poster hash: 1f6a7...28d
  • Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Anonymous poster hash: 1f6a7...28d

Åh det er det verste. Herregud!! :bond:

• Liker 2
Skrevet

Synes det verste er folk som slafser tyggegummi!! Det gjør meg dårlig

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg vet dette sikkert er en teit ting å irritere seg over, men jeg klarer virkelig ikke å la være. Jeg synes det er så forbanna irriterende!

Svigerfar er helt ekstrem når det kommer til slurping av kaffe. Litt slurping kan jeg godta, men han slurper skikkelig mye. *sluuurp* :roll: Svigermor er nesten like ille som han og de drikker mye kaffe. Det står alltid en kaffekanne på stuebordet klar til bruk. Hater når en av de skal ha seg en kopp. Slurp slurp. Åhh.

Flere som synes dette er irriterende?

Anonymous poster hash: e75ef...271

Har du tenkt tanken om at de kanskje ikke klarer å få i seg kaffen uten at det kommer noen slurpelyder ?

I min værste opposisjonsalder 'pep' jeg som deg overfor min egen far... dødsflau over at han laget sluprelyder når han spiste glo' varm suppe...

Han sa det som det var: Han hadde en liten skade i kjeven etter en ulykke.. han fikk/får ikke suppen i seg uten at det blir en slurpelyd.

Jentungen hans kunne dødd av skjemsel... og har siden aldri 'pepet' over noen som lager slurpelyder når de forsøker å få i seg flytende mat eller drikke.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er verre med dem som lager lyder under spisingen. For eksempel "uuum" og gjør dette hver gang de tygger maten eller drikker noe. Etter tygging/ drikking kommer et "raaaap(!)". Uff. >_<

Kleint hvis man er på restaurant eller no. O_<

Skrevet

Nå skal noen drikker slurpes i seg, det fordi det frigjør flere smaker. Drikker noen drikker slik selv også, men har nok sosialeantenner til at jeg ikke drikker slik i ff.eks. selskaper og ellers når man møter andre.

Jeg lærte forresten å slurpe i en artikke som tok for seg hvorfor vi burde slurpe mer, for smakens skyld var det viktigste poenget i den artikkelen...

Dog blir det feil å slurpe, rape eller fise for den saks skyld, i sosiale settinger - at dere reagerer på det er forståelig da det ville jeg også gjort.

Skrevet

jeg vet! Det er så irriterende. Enten så venter man til det er drikkbart/spisbart, eller så blåser man litt på det.

Skrevet

Hadde likt å vite litt mer, om at når du slurper i deg noe så frigjør det mer smak. For i mitt hodet høres det ut som tull & tøys.

Skrevet

Er en egen fobi som er å hate slurpe-, smatte-, tygge- og pustelyder.

Får helt noia.

Skrevet

Jeg hater det!! Det og smatting, jeg takler det ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...