Gå til innhold

Hva bruker dere nettbrettet til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte meg kanskje ikke så godt om før jeg kjøpte meg nettbrett, for det blir egentlig bare liggende å støve ned. Når jeg er hjemme bruker jeg laptopen, når jeg er borte bruker jeg iPhonen til å surfe med. Eneste gangen jeg har hatt nytte av nettbrettet var når jeg var ute å reiste.

Hva bruker dere andre nettbrettet til?

Anonymous poster hash: 7bbd5...45e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker iPaden til å lese bøker. Den er ganske kjekk å ha når jeg har lagt meg og bare sitte og lese uten å måtte ha på lyset fordi det er lys bak skriften...

Og så bruker jeg iPaden til vekkerklokke. Har lastet ned en app som overvåker søvnen og så har jeg en kjekk indikator på hvordan jeg sover om natta. Ikke noe som er viktig i det hele tatt, men som en liten kuriositet.

Ellers bruker jeg den lite jeg også. Jeg bruker pc og mobil som du også sier.

Men jeg syns faktisk den er verdt penga sine allikevel.

Ja, og så spiller jeg wordfeud på den - den er mer oversiktlig enn mobilen. :)

Skrevet

Bruker den til det meste. Lenger og lenger tid mellom hver gang laptopen blir åpna hos meg ihvertfall. Var litt tilvenning, så gikk gradvis. Elsker at iPaden er klar med en gang(nope har ikke Mac).

Skrevet

For meg har nettbrettet omtrent tatt over for laptopen, bruker det til surfing, facebook, spill, nettbank, instagram, radio, musikk, e-bøker, podcast med mer. Bruker ipaden hjemme og iphonen ellers.

Skrevet

Det ligger og støver ned til neste reise. :ler: Men da er det greit å ha i håndvesken.

• Liker 1
Skrevet

Candy Crush. Og så er det med på reise.

Skrevet

Surfe, spille, høre på musikk, se på youtube og sånt. Planer om å få meg netflix på den også, nå som det blir høst :)

Synes det er mye gøyere å sitte på den enn på Pc'en. Eneste jeg synes er veldig tungvindt er å skrive, det gjør jeg på PC :)

Skrevet

Bruker den masse til netflix og hbo, på senga for eksempel. Leser aviser, spiller, generell surfing av og til.

Har nå begynt med bøker også. Brukes mest på reise ja, siden den er så liten og lett (mini).

Skrevet

Bruker den for det meste til facebook, generellt internett, bank og enkelte spill.

Liker veldig godt at den er enkel å ta med seg, den er med av og til i senga, inn til min far og selvsagt på reise.

Jeg hater å bruke telefon til internett-søk og slikt og da er det veldig greit å bare ta opp nettbrettet for et raskt søk.

Bruker mindre å mindre vanlig pc merker jeg:)

Skrevet

Bruker den til alt. Er sjelden jeg åpner laptopen.

I tillegg til å være på nettet (betale regninger, lese epost, surfe) med ipaden, hører vi på musikk derfra (spotify, f.eks) med dockinghøyttalere. Ser netflix og streamer annen film og andre tv-serier enten rett på brettet eller via appleTV. Barna låner ipaden gjerne til spill og netflix.

Jeg spiller ofte spill på den, og den er uvurderlig å ha med på reise/flyturer/flyplassventing etc.

Eneste jeg ikke gjør der, faktisk, er å organisere bilder jeg har tatt og bestille fotoalbum og slikt. Da må jeg ha stor skjerm og mapper og slikt, og må bruke PCen.

Anonymous poster hash: 7c7bf...6ad
Skrevet

Jeg tenkte meg kanskje ikke så godt om før jeg kjøpte meg nettbrett, for det blir egentlig bare liggende å støve ned. Når jeg er hjemme bruker jeg laptopen, når jeg er borte bruker jeg iPhonen til å surfe med. Eneste gangen jeg har hatt nytte av nettbrettet var når jeg var ute å reiste.

Hva bruker dere andre nettbrettet til?

Anonymous poster hash: 7bbd5...45e

Til å lese, høre musikk (sendes trådløst til stereoanlegget), se nett-tv (sendes trådløst til Tven). Litt surfing. Bruker laptopen til mer "avansert" surfing, samt skriving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...