Gjest Touchman Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor er noen jenter redde for fysisk kontakt? Sitter med en litt halvgod magefølelse etter middagsdaten i går. Og nei, maten var ok, så det er ikke der problemet ligger. :-) Kort fortalt: Jeg har truffet ei jente/dame via en datingside, og vi har hatt to treff ute i den virkelige verden etterpå. Første gang en kaffekopp på en kafe. Kjemien stemte veldig bra, og vi sa hade etter et par timer, og gledet oss til neste gang. Neste gang var her forleden, og tonen oss i mellom var veldig bra. Jeg stusser litt på at hun trekker hånden sin raskt til seg når jeg griper den mens vi sitter ved middagsbordet, det er ikke akkurat en reaksjon jeg syns er vanlig dersom en er interessert i den andre personen. Samme skjer når vi skal si hadet for kvelden: Jeg lener meg mot henne for å gi en klem, men hun rygger unna, nesten som om hun var redd meg. Sammen med en del andre småting, som hver for seg kanskje er uvesentlige, så dukker det opp en del røde flagg. Jeg er ikke vanskeligere enn at jeg får spørre direkte om hvorfor hun reagerte slikt, men den slags tar jeg heller face to face fremfor en tekstmelding. Men hva i all verden er det som trigger en slik frykt for å bli berørt? Usikkerhet, tidligere opplevelser (vold, misbruk el.l) - eller hva?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jeg er litt sånn som du beskriver, uten at det er noe galt. Bare veldig følsom og var for berøringer. Alltid vært det, om jeg feks er borti en annen som har armen over armlenet i kinosalen så blir hele bevisstheten min konsentrert om berøringen, selv om den ikke betyr noe. Ubehagelig. (Det er ikke snakk om mannen her, holder gjerne hånden hans, men måtte trene litt på det, i begynnelsen var jeg veldig bevisst) Har trent meg opp til å bli noe mindre følsom, klemming og sånt går greit. Men kan fremdeles skvette til om noen tar på meg når jeg ikke er forberedt. Intimitet er forresten ikke noe problem.Anonymous poster hash: 7f371...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå