Capricorn Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Er det noen som har erfaring med det med tanke på selvutvikling, konsentrasjon, osv? http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_beats
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Ja, og jeg synes ikke det var noe annerledes eller "bedre". Synes tvert imot det var litt irriterende å høre på, og har heller valgt Kelly Howell og Holosync. Monroe Institute er også verdt en lytt. Om det gjorde meg til et bedre menneske? Det vil jeg ikke påstå, men avslapningen det gav var verdt det. Anonymous poster hash: 634cf...f56
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Meg igjen fra posten over. Jeg mente det firmaet som en kort stund kalte seg Binaural Beats, og ikke bineural beats generelt. De forskjellige firmaene pakker inn lydene sine på forskjellige måter- noen mer vellykket enn andre. Anonymous poster hash: 634cf...f56
Capricorn Skrevet 8. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2013 Meg igjen fra posten over. Jeg mente det firmaet som en kort stund kalte seg Binaural Beats, og ikke bineural beats generelt. De forskjellige firmaene pakker inn lydene sine på forskjellige måter- noen mer vellykket enn andre. Anonymous poster hash: 634cf...f56 Da er det vel samme prinsippet og virkning på hjernen regner jeg med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå