Gå til innhold

Hvilken stil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på tråden '' Hva slags stil har jeg? ''

Jeg er en ung jente, som lurer på hva slags stil jeg har. Altså, hvilket ord jeg kan definere den som. Har gått å lurt på det en stund, så når jeg så den andre tråden - tenkte jeg hvorfor ikke bare spørre her istedenfor :fnise:

Det går mye i hvitt, svart, grå/lysegrå og pastell farger. Underdeler går jeg alltid med bukser og da er det svarte tettsittende bukser fra dr.denim eller bukser som er litt skinn-ish. Sko så eelsker jeg lave converse, ballerinas av typen ''blonde-strikket'' om jeg kan kalle dem det, toms og sixtyseven boots. Overdeler bruker jeg BARE hvitt, lysegrått eller pastellfarger.

Poloskjortene fra ralph lauren har jeg veldig mange av og dem er en stor-favoritt! Liker også pene cardigans som er litt lange og løse. Gensere over skjorter elsker jeg om høsten. Har mye blondetopper, topper/gensere med åpen rygg, glitrende gensere ''ikke too much'' og peplumtopper. Har mye fra ralph lauren, marc jacobs, luis vuitton, balenciaga, michael kors og egentlig masse fra andre merker.

Tilbehør er det alltid klokker og perleøredobber og fine ringer med diamanter/glass steiner på. Liker også store gode skjerf, bruker dem fra acne og beck søndergaard. Ray bans pilot brillene er alltid med meg!

Skinnjakker som ikke er tøffe men mer fine går jeg også med.

Liker å se pen ut, men har liksom ingen anelse om hva jeg vil kalle dette egentlig. Noen synspunkt/meninger?

OGSÅÅ - kan jeg like gjerne spørre om tips til ting jeg kan kjøpe for å få en mer fin/classy/eksklusiv/rik - look? :laugh:

Anonymous poster hash: 38985...039
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Classy/chick stil, kanskje? :) Har ikke så mange tips til andre plagg og annet tilbehør du kan kjøpe, det virker jo som du har det meste. Haha.

Skrevet

Ut i fra det du beskriver, virker det som om vi har ganske lik klesstil. :) Jeg ville også sagt classy/chic. Det er jo det fineste! ;)

Anonymous poster hash: a1797...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...