Gå til innhold

Normalt med svie i underliv etter samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på tetracycliner en gang, fikk mange soppinfeksjoner, og lurer på om dette er grunnen til at det alltid svir i underlivet under - og etter sex.

Eller kan dette være en annen årsak?

Noen som har det slik selv?

Anonymous poster hash: 0bd2c...8c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bruke sunn fornuft å ringe legen i stedenfor å spørre på ett forum. GU kan gi deg svar.

Anonymous poster hash: 79dbf...f17
  • Liker 2
Skrevet

Er vel sånn det virke hvis det er en soppinfeksjon ja. Men kan sikkert være andre ting og. Ta en sjekk hos gynekolog eller lege så får du svar og rett behandlingsopplegg :)

Skrevet

Jeg har det også litt slik. Har hatt mange soppinfeksjoner tidligere men er friskmeldt fra legen. Klør fortsatt litt, men legen finner ikke noe galt. Opplever ikke vondt ved samleie men kjenner godt etterpå at det er sårt og kan svi litt. Men ikke verre enn at det går helt fint å leve med.

Anonymous poster hash: 78540...577

Skrevet

Jeg pleier som regel alltid å bli sår etter sex, men det er ikke fordi jeg har sopp, for det har jeg ikke. Og når jeg er sår, så svir det gjerne litt. Kan jo hende det er det som er problemer? :)

Anonymous poster hash: 4bfd0...b73
Skrevet

Hva med å bruke glidemiddel hvis du har lett for å bli sår etter samleie

Skrevet

Hva med å bruke glidemiddel hvis du har lett for å bli sår etter samleie

Er ikke alltid glidemiddel hjelper ;)

Ikke hos meg iallefall. Og jeg har heller ikke noe problemer med å bli ordentlig våt. Og vi bruker også glidemiddel noen ganger, men jeg blir sår fordi.

Anonymous poster hash: 4bfd0...b73

Skrevet

Men hvordan blir du sår da? Er det lengden på samleie eller måten dere har samleie på? Å bli sår er uansett ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...