AloeVera Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg har meldt meg inn i et selvbetjent treningssenter og har funnet ut at jeg trenger hjelp til å sette opp et treningsprogram. Har søkt litt rundt på nettet, men jeg blir egentlig bare mer å mer usikker. - Har trent på treningssenter før, så vil ikke si at jeg er helt nybegynner. - Ønsker å trene minst mulig med apparater, og mest mulig (eller bare kun med) frie vekter, kettlebells. Det finnes også sånne strikk som henger fra taket som jeg ikke aner hva brukes til. - Med treningen ønsker jeg hovedsaklig å stramme inn. Ønsker spesielt en sterk rygg, sprettrumpe og sterke brystmuskler. - Jeg liker å jobbe hardt på trening. Er en av de som ikke har noe i mot å være blodrød i annsiktet. - Tror det er best å ta hele kroppen i en økt for meg Det som finnes på treningssenteret: Romaskin (både apparat og sånn kondisjongreie) Benker og mange frie vekter. Diverese apparater. (Sånn standard som finnes på de fleste) Kettlebells Strikk med håndtak i begge ender Medisinballer Sånn svær gummiball Sånne strikk som henger fra taket Noen som vil være så snill å hjelpe meg?
pusekatta Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Les og lær! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå