Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 1 år og samboere i 6 mnd.

Det har vært ett fantastisk år med nyforelskelse og bare lykken...men...det er jo alltid et men.

Den siste tiden har vi begge vært slitene. Mye overtid, min unge fra et tidligere forhold har kommet i trassalderen og vi har generelt hatt mye på timeplanen og lite tid til å pleie forholdet.

Merker at han trekker seg lengre og lengre unna oss, er oftere sur og kjefter mye på ungen.

Har prøvd å ta det opp med han, ken da blir han bare enda surere og vil ikke snakke om det.

I dag viser det seg at han har glemt bursdagen i morgen også. Ungen min spurte: "hvor mange år blir du i morgen mamma"? Og han sa: "er det i morgen? Har ikke du bursdag den.... også sa han en helt annen dato.

Jeg sa at det ikke gjorde noe, og at han ikke trengtevå stresse med gave osv, men jeg innrømmer at det såret meg veldig.

Jeg har ingen planer om å gi opp forholdet i det hele tatt, men er usikker på hva han føler, siden han ikke sier noe og ikke vil snakke om det.

Vet ikke helt hva som skjer med oss for tiden.

Anonymous poster hash: f7278...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tør nesten å vedde på at han husker bursdagen din men at han sa det fordi han er sur og sliten for tiden og derfor vil provosere litt. Jeg vet ikke helt hvordan du skal gripe an dette siden du ikke får mannen i tale men kanskje etterhvert si fra at dette ikke er ideellt for noen og at hvis han ikke er villig til å hjelpe til med å få forholdet på rett kjøl igjen får dere vurdere om det er så lurt å holde sammen? Da vil du jo få vite hvor han står følelsesmessig i det minste..

Endret av Hecubaa
Skrevet

Dere flyttet alt for fort sammen. Nå innhenter hverdagen dere, og dere vet ikke hvordan dere skal takle det.

Anonymous poster hash: 804aa...2e7

• Liker 1
Skrevet

Glemte bursdag? :sjokkert:

Dump ham, du fortjener så mye bedre.....

Anonymous poster hash: e8a56...630
Skrevet

Går litt fort i svingene, kanskje? Flytte sammen etter bare et halvt år, og det er særkullsbarn i bildet. Han var nok overhodet ikke forberedt på hvordan hverdagen med et barn i virkeligheten er, og har muligens fått kalde føtter. Virker som du forventer at han skal synes det er helt greit å få alt dette i fanget på en gang, være fornøyd og fortsatt sveve på den rosa skyen. Dessverre fungerer det nok ikke sånn.

Tenker dere må snakke skikkelig sammen om forventninger, mål for forholdet, verdier og en felles plattform for samlivet deres.

At han glemte bursdagen din er en bagatell i forhold til de utfordringene dere kommer til å møte på framover.

Skrevet

Høres ut som om han har fått en virkelighetssjekk, ja. Forelskelsen har lagt seg. Han ser plutselig hvor fort alt har gått og funnet ut stressende det er i hverdagen med et lite barn, full jobb, hus og hjem. Han har nok funnet ut at det ikke er helt slik han hadde tenkt seg og var ikke forberedt på det. Dere flyttet nok altfor tidlig sammen!

Anonymous poster hash: 68049...095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...