petterm Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Noen som har mobilabbonement med datapakke som varsler når "kvoten" er oppbrukt? Er irriterende når man glemmer å slå av mobildata og får kjemperegninger..
Gjest Offensive Pie Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Du kan som oftest sette opp slike varsler på selve mobiltelefonen. Jeg har bedt om en advarsel når jeg er 50 Mb under månedsgrensen, og synes det fungerer fint. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Jeg fikk en SMS fra NetCom. Før å få mer datatrafikk så måtte jeg sende en kode tilbake. Anonymous poster hash: 51793...39c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Jeg har OneCall og får melding når jeg nærmer meg grensen Anonymous poster hash: 5ac40...37e
fruBeist Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Har du android, så test denne appen, https://play.google.com/store/apps/details?id=net.rgruet.android.g3watchdog
Anglofil Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 (endret) Alle Telenor og Djuice-abonnement med inkludert datakvote skal gjøre dette automatisk. De varsler også når man har brukt over 80% av inkludert mengde. Mvh Yvonne Endret 8. september 2013 av Yvonne
Surriball Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg har fått sms av Tele2 når jeg har igjen ca. 90 MB av abonnementet...
Britt Banditt Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Om du har iPhone (og sikkert Android-telefoner også) og djuice/telenor kan du i hvert fall laste ned en app hvor du kan følge med på hva du har brukt. Har den selv, og det er veldig kjekt å vite hvordan jeg ligger an. Så vet man FØR man får melding om at datamengden nesten er brukt opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå