Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de selger hårfarge på bunnpris? (som er oppe på søndager)

Gjorde en tabbe i går kveld, og har i dag svart hår! Skulle ha "litt" mørkere... :P

Anonymous poster hash: c37b6...007
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir lysere etter noen vask.

Skrevet

Hvordan har du tenkt å få det lysere med hårfarge nå da? Tror nok du bare burde vente og se etter noen vask, om det blir bedre :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lyse striper i håret. Pleier alltid å stripe det mørkere og lysere om hverandre for å ikke få "hjelm-effekt". Men denne gangen orket jeg ikke. Tenkte det ikke ville ta så mye farge på hele håret. Men tok feil. Burde egentlig tenkt på det. Skulle egentlig ikke gjøre noe med det nå selv om det begynte å bli falmet, men hårfargen jeg bruker var på salg! Typisk det! Vel, tenkte jeg skulle kjøpe lyse striper og bare legge noen striper på toppen. Får gjøre det på mandag. Er litt perfeksjonist når det kommer til håret... Selv om sikkert ingen andre bryr seg :P

Skrevet

Jeg har lyse striper i håret. Pleier alltid å stripe det mørkere og lysere om hverandre for å ikke få "hjelm-effekt". Men denne gangen orket jeg ikke. Tenkte det ikke ville ta så mye farge på hele håret. Men tok feil. Burde egentlig tenkt på det. Skulle egentlig ikke gjøre noe med det nå selv om det begynte å bli falmet, men hårfargen jeg bruker var på salg! Typisk det! Vel, tenkte jeg skulle kjøpe lyse striper og bare legge noen striper på toppen. Får gjøre det på mandag. Er litt perfeksjonist når det kommer til håret... Selv om sikkert ingen andre bryr seg :P

Hilsen TS

Skrevet

Okei, litt skummelt det der, hehe. Du burde tenke på at stripene kan bli misfarget/oransj når du striper over så mørkt hår også. Men jeg anbefaler hvertfall å bruke depend sine striper. De er de absolutt beste innen hjemmestriping/bleking, etter min mening. Får kjøpt det på vita og cubus :)

Skrevet

Ville nok ikke stripet over igjen på såpass mørkt hår, spesielt ikke når du nettopp har farget det. Prøv å vask det flere ganger og masser godt i hodebunnen for å få vekk mest mulig overskuddsfarge.

Anonymous poster hash: 8d87f...5d2
Skrevet

Ja, får se hva jeg gjør. Er litt sta, og de fleste blir oppgitt over min perfeksjonisme når det kommer til håret. Liker "naturlig" hår og ikke HJELM-SVEIS! Fy! Er ganske blek, og kler egentlig litt lysere hår, så jeg tror jeg må gjøre noe hvis jeg ikke skal bli deprimert hver morgen i bade-speilet.

Har stripet det før på samme måte og det gikk fint. Bortsett fra en gang da jeg skulle fikse "litt" på noe og hadde i noen få striper alt for kort tid (2 min). Disse ble orange. Heldigvis var det under og ikke mye!

Jeg har ventet før ved å vaske og vaske, men det gikk aalt for sakte. Blir nok til at jeg striper over og så får det briste eller bære. Takk for tips!

PS: Bunnpris har ikke hårfarge :fnise:

TS

Skrevet

Okei, litt skummelt det der, hehe. Du burde tenke på at stripene kan bli misfarget/oransj når du striper over så mørkt hår også. Men jeg anbefaler hvertfall å bruke depend sine striper. De er de absolutt beste innen hjemmestriping/bleking, etter min mening. Får kjøpt det på vita og cubus :)

Har stripet håret lyst flere ganger, og jeg har veldig mørkt hår. Mørk, mørk brunt. Har gått helt fint, så lenge du skyller ut til rett tid. Jeg har det heller i for kort, enn for lenge - og striper det heller flere ganger. Sliter veldig på håret da, så er noe jeg (heldigvis) har slutta med nå. Blir jo helt avhengig når man først begynner, hehe!

Lykke til, TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...