Gå til innhold

Bestille kvinne på internett. Kan det gå bra?

Anbefalte innlegg

Gjest singelmenstårpå
Skrevet

Jeg er singel og passer ikke helt inn i den norske sjekkekulturen. Jeg er 28 år og klar for å få meg ei dame. Går det greit å bestille seg en kvinne på internett? Er det noen som har gjort det eller kjenner noe som har? Erfaringer taes imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan! I samme slengen kan du bestille deg ny bukse, et par høytalere og noen bøker på internettet også.

Hva slags menneskesyn har du? Bestille seg en dame, som man bestiller en vare, liksom. Ikke rart enkelte er single, med sånne holdninger. Blir kvalm av sånne som mener man kan bestille seg en stakkars dame, få henne hit, og så skal hun stå til tjeneste for en mann på alle måter. I bytte får hun mat og tak over hodet.

Skrevet

Sånn må jeg også gjøre, siden ingen mann vil ha meg. Så får bestille noen fra Cuba eller Thailand kanskje da.

Anonymous poster hash: cfa39...0bd
Skrevet

Prøv Finn.no. Mange pent brukte der, sikkert.

Skrevet

Hva slags menneskesyn har du? Ikke rart enkelte er single, med sånne holdninger. Blir kvalm av sånne som mener man kan bestille seg en stakkars dame, få henne hit, og så skal hun stå til tjeneste for en mann på alle måter. I bytte får hun mat og tak over hodet.

Som om det noen gang skulle foregått liksom......

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for link.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...