Gjest singel Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg er 28 år, har grei jobb, hus og bil. Men er singel. Jeg er livredd for å bli kjent med damer fordi jeg er redd for hva de vil si om penisen min. Den er kun 13cm. Jeg holder på å gi helt opp.
Gjest Keikolina Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Er ikke det innen for normalen da?
OnlyGemini Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Det er innenfor normalen og ikke noe JEG ville reagert på. 8
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Nok en trolletråd? 13 cm er helt greit altså
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Nå får du gi deg. 13 cm er vanlig. Da skulle du sett han jeg hadde sex med. Max 4 cm. I stiv tilstand. jeg er fortsatt traumatisert. Jeg er sikker på at penisen din er kjempesøt Anonymous poster hash: f39d1...62e 10
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Bare finn en jente som er et hode lavere enn deg så er det ingen problemer.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Dette beviser jo bare hvor skakkjørt samfunnet er på dette området. Det blir mer og mer legitimt å snakke dritt om en mann med liten pikk. Det blir mer og mer vanlig at kvinner setter krav til pikk. Og internett åpner for en informasjonsstrøm man ikke hadde før. Og her kan man lese om kvinner som blir skuffet over at daten ikke var over snittet når buksa falt, om kvinner som regelrett gjør narr av menn som er mindre enn snittet. Det er ikke rart menn blir usikre da. Her er det ikke snakk om en liten penis. Den er innenfor normalen (12-18 cm), og burde duge for normalt utstyrte kvinner. Joda, det er stor forskjell på kvinner også. Og det er gjerne de som føler seg litt vide som også er de som er mest høylydte, etter min erfaring. Eller umodne kvinner som har lullet seg inn i en drømmeverden over hvordan fremtidens drømmekjæreste skal se ut. Men ja, det er fullt mulig du møter noen som er misfornøyd. Det vil det alltid være. Men er dette noen du virkelig vil være sammen med når alt kommer til alt? Det er de som vet hva de skal gjøre med alle typer pikker som også er de beste i senga. Som nyter både små, normale og store. For det er her det gjelder. Teknikk og lidenskap. Det gjør underverker. Og er hun vant til store fra før, er det en veldig fordel at hun vil tilpasse seg størrelsen din etterhvert. Det er altfor mange som gir opp altfor tidlig, og går glipp av noe virkelig bra fordi man ikke eier tålmodigheten. Så drit i hva andre synes. Pikken din gir deg nytelse. Bruk den.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Jeg er 28 år, har grei jobb, hus og bil. Men er singel. Jeg er livredd for å bli kjent med damer fordi jeg er redd for hva de vil si om penisen min. Den er kun 13cm. Jeg holder på å gi helt opp. Ikke tenk på den som liten! Det beste du kan gjøre er å bare være helt cool når en dame skal se den/ta på den. Ikke på noen måte vis henne at du ikke er fornøyd, for det er ganske turn off. Din kan føles bedre, for den treffer helt annerledes enn en større! Anonymous poster hash: 47643...24b 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg har i underkant av 10 cm og klarer meg fint.Anonymous poster hash: 84c02...668 7
Teethgrinding Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Jeg er sikker på at penisen din er kjempesøt Anonymous poster hash: f39d1...62e å herregud... Hadde noen kalt penisen min søt hadde jeg tatt selvmord. 18
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 å herregud... Hadde noen kalt penisen min søt hadde jeg tatt selvmord. Bitterpikk?Anonymous poster hash: 84c02...668 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Dette beviser jo bare hvor skakkjørt samfunnet er på dette området. Det blir mer og mer legitimt å snakke dritt om en mann med liten pikk. Det blir mer og mer vanlig at kvinner setter krav til pikk. Og internett åpner for en informasjonsstrøm man ikke hadde før. Og her kan man lese om kvinner som blir skuffet over at daten ikke var over snittet når buksa falt, om kvinner som regelrett gjør narr av menn som er mindre enn snittet. Det er ikke rart menn blir usikre da. Hvorfor snakker du om kvinner? Dette er noe som sitter i hodet på TS, og som de fleste kvinner er mindre opptatt av. Anonymous poster hash: 51be8...1ae 6
Teethgrinding Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Bitterpikk?Anonymous poster hash: 84c02...668 Haha, faktisk ikke. Nå er dette et anonymt forum så jeg hadde ikke tapt noenting på å innrømme en liten penis. Verktøykassen har fått en slagkraftig hammer. Likevel, jeg kan sette meg inn i følelsen. Kjønnsorganet skal jo gjerne noe man pakker ut og ser med glede på reaksjonen? Jeg tror menn med lite utstyr lider. Det verste er at kvinner ikke ser hvor skadelig det er å mobbe det. Komplekser for å ha blitt kalt feit eller slaskelår? Tenk om noen sa vaginaen din var ubrukelig. Trist da! 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Er ikke det innen for normalen da? Riktig, helt i nedre grense men fremdeles innefor normalen. Noe sånt som 70% av alle menn har mellom 13-15 cm. Anonymous poster hash: cbc0c...da9
Black March Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 å herregud... Hadde noen kalt penisen min søt hadde jeg tatt selvmord. Haha, hvis noen hadde kalt penisen min søt hadde jeg blitt kjempeglad!... Den vanlige reaksjonen er nemlig at de får hakeslepp og lurer på om den en gang kommer til å passe... ;p 3
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor snakker du om kvinner? Dette er noe som sitter i hodet på TS, og som de fleste kvinner er mindre opptatt av. Anonymous poster hash: 51be8...1ae Det er jo bare å lese noen tråder angående dette her inne, så skjønner du at det du prøver på nå er tull. Fortell det til alle menn som er blitt dumpet på grunn av størrelsen sin. Fortell det til alle menn som har fått negative kommentarer fra kvinner. Jeg er glad det ikke gjelder deg, og at du derfor reagerer slik, men det er faktisk et samfunnsproblem. Altfor mange menn går rundt og bekymrer seg for størrelsen sin. Helt normale menn går rundt og tror de er liten. De aller fleste menn driter i hva andre menn sier og mener om pikken deres, men med en gang en kvinne ytrer seg negativt om den, da svir det. Og det er mange menn som kan fortelle historier om slike negative møter med kvinner. Når menn med helt normale peniser kvier seg for å kontakte kvinner fordi de tror de er små, er det noe galt. Og ikke bare med disse mennene selv. Det har også med holdninger som gjennomsyrer samfunnet. Er det noen som skriver noe negativt her inne, kan han risikere å bli beskyldt for å ha liten pikk, eller være bitter. Akkurat som om menn med små pikker ikke kan være ok mennesker.
Yzma Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 (endret) Nå får du gi deg. 13 cm er vanlig. Da skulle du sett han jeg hadde sex med. Max 4 cm. I stiv tilstand. jeg er fortsatt traumatisert. Jeg er sikker på at penisen din er kjempesøt Anonymous poster hash: f39d1...62e hahahaha.. Fire ord en mann -aldri- vil høre når han drar av seg undertøyet. Endret 8. september 2013 av Lady Vengeance 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Jenter bekymrer seg for små pupper fordi de sammenlikner seg med andre jenter og tror en størrelse er bedre enn andre. Gutter bekymrer som for liten penis fordi de sammenlikner seg med andre gutter og tro en størrelse er bedre enn andre.Anonymous poster hash: 96a90...027 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 Ts. Han jeg er forelsket i spurte meg om hva jeg synes om penisen hans. Han sa også størrelsen på den. Vet du hva. Eksen min hadde 18cm, han jeg er forelsket i nå har mindre - men jeg husker ikke en gang hva slags tall han nevnte.. SÅ LITE TELLER DET. Alt jeg vet, er at den gir meg nytelse og at den er deilig. Det som teller er hvordan du bruker den. Alle kvinner elsker en penis som gir dem nytelse, uansett størrelse. Og hva er en penis brukt til av oss kvinner? Jo; nytelse. Kom igjen nå. Ut av "kronisk singel" greia di. Du er bra nok som du er! Anonymous poster hash: cadac...2db 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå