Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 ...glamourgirl og undertegnede har flere ganger hatt trekant med enten Suzy og GreenSky(..eller begge, da kalte vi det firkant..), og ingen av jentene har tatt skade av det...jeg derimot, ligger tilbake, ganske skadeskutt etterpå, så gjest har rett, noen tar skade... :o Sændis!?!? Jeg trodde du (og den..) bare "spilte" død! Men du var slått ut på ordentlig? Stakkars stakkars Sændis! Var ikke meninga å skade deg med turbo øh, utstyret mitt... Du vet de kaller meg bare for "the Mangler" og når Suz, Greeney og jeg kommer sammen kaller vi oss bare for "the Manglerettes" men det sa vi jo fra om på forhånd, så det er din egen skyld! Mannfolk, tåler ingenting
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 :o Sændis!?!? Jeg trodde du (og den..) bare "spilte" død! Men du var slått ut på ordentlig? Stakkars stakkars Sændis! Var ikke meninga å skade deg med turbo øh, utstyret mitt... Du vet de kaller meg bare for "the Mangler" og når Suz, Greeney og jeg kommer sammen kaller vi oss bare for "the Manglerettes" men det sa vi jo fra om på forhånd, så det er din egen skyld! Mannfolk, tåler ingenting pffffft, han overdriver bare! Han har jo mast i evigheter om en firkant med oss lekre jenter, og etterpå klager han bare!!??? Vi som har gjort fantasien hans til virkelighet, og all ting. Utakknemlige slask, er han.
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Herregud Sandman....hva feiler det deg??! Her har du sjans på en virtuell firkant og så blir du slått ut? SNakk om å ikke kjenne sin besøkelsestid!! :o
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Herregud Sandman....hva feiler det deg??! Her har du sjans på en virtuell firkant og så blir du slått ut? SNakk om å ikke kjenne sin besøkelsestid!! :o Virtuell firkant? Nei gutten min, her er det snakk om RL! Jepp! Kanskje du er villig til å stille opp i stedet, siden det tydeligvis blir litt for mye for stakkars Sandmann?
Sandman Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Herregud Sandman....hva feiler det deg??! Her har du sjans på en virtuell firkant og så blir du slått ut? SNakk om å ikke kjenne sin besøkelsestid!! :o ...jeg feilregnet totalt min kondisjon.... ...faen...besøkelsetid var et hittil ukjent navn på mine nedre regioner...??? ...jaja, kjært barn osv....
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 ...jeg feilregnet totalt min kondisjon....quote] Trenger ikke kondisjon for bare å ligge der, vet du Sændis! Sandman aka Starfish
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 Virtuell firkant? Nei gutten min, her er det snakk om RL! Jepp! Kanskje du er villig til å stille opp i stedet, siden det tydeligvis blir litt for mye for stakkars Sandmann? Å min Herre og min Gud!! :o Nå er jo jeg gift og har 2 barn og stasjonsvogn.....så da må jeg sjekke med min kone.....kanskje hun også vil være med....vi kunne hatt et pentagon sammen?? Eller pusher jeg lykken min for langt nå???
Sandman Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 glamour, ovenfor skrev du "quote=Sandman" ...med begrensede språk-kunnskaper, så oversetter jeg ovenstående til "kåt=Sandman".....og da er det bare å si....."pass dine egne saker"...
Gjest Meg Skrevet 26. april 2004 #10 Skrevet 26. april 2004 Nei, nå begynner det å bli mange, hva er opptakskravet for å komme med på moroa? Utholdenhet? Styrke? Kreativitet? Jeg er venstrehendt :-)
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #11 Skrevet 26. april 2004 Nå er det sånn at glammy, Suz (muligens gamle Alex også?) og jeg følger med i en pakke. Vi har jo ikke møtt kona di, så det må vi ta opp til vurdering.
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #12 Skrevet 26. april 2004 glamour, ovenfor skrev du "quote=Sandman" ...med begrensede språk-kunnskaper, så oversetter jeg ovenstående til "kåt=Sandman".....og da er det bare å si....."pass dine egne saker"... :-x Jeg skrev det fordi jeg ikke klarte å gjøre det riktig, din trøndersodd!!! Mine datakunnskaper er omvendt proposjoale med mine evner i senga, og *Meg* blir med selvsagt, "the more the merrier"
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 #13 Skrevet 26. april 2004 Jeg er venstrehendt :-) Er det opp til meg så er hun med! Venstrehendt er jo nesten litt kinky.
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 #14 Skrevet 26. april 2004 Jeg digger at vi har "kuppet" denne tråden. Til pass for de der trekant-kranglefantene. De ble jo aldri ferdig. Ikke ulikt Sandman og firkanter faktisk.
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #15 Skrevet 26. april 2004 Ok, foreløpig blir det "kant" med *Meg*, glammy, Suz, gamle Alex og greeney... Men om Sandis blir med er enda uvisst. Noen som melder seg frivillig?
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #16 Skrevet 26. april 2004 Jeg kommer som en pakkeløsning vet du
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #17 Skrevet 26. april 2004 Hva er det du har pakket inn da? Jeg pleier å pakke inn puppene mine i fint papir med rosa sløyfe på
Hr. Brunstein Skrevet 26. april 2004 #18 Skrevet 26. april 2004 Nå er det sånn at glammy' date= Suz (muligens gamle Alex også?) og jeg følger med i en pakke. Vi har jo ikke møtt kona di, så det må vi ta opp til vurdering. Vel....det forstår jeg....men om det ikke har noe å si at jeg er gift så kan jeg jo la være å fortelle til min kone....om det gjør at prosessen går raskere da? Det hun ikke vet har hun ikke godt av....eller noe sånt. Men når det er sagt så kan jeg anbefale henne på det sterkeste. Hun er fyrrig som et kjernekraftanlegg. :-)
Gjest Meg Skrevet 26. april 2004 #19 Skrevet 26. april 2004 Det hadde vært litt kult om vi alle hadde våre funksjoner i en slags koreografert greie... Det kan jo bli litt folksomt! Hvem gjør hva? Ellers er det bra med en real mølje og da
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #20 Skrevet 26. april 2004 OK, forslag? *Meg* du bruker selvsagt venstrehånda. Sandman Aka Starfish, ligger der Gamle-Alex i pakke løsning Brunstein er utro Suzy gjør som hun får beskjed om, hun holder seg til stadighet utenfor tråden Greeney, bruker puppene Glammy bruker munnen Hm, hva mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå