Gjest Trådstarter Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg har fått meg en kamerat, som inviterer meg på treningsturer.... Har møtt han fra nettet. Han er singel, og jeg er singel... Men nå lurer jeg på hva han egentlig vil.... Vil han egentlig ha meg som en treningsvenn, eller vil han egentlig noe mer med det...... ?....Jeg liker fyren godt som vesen, og ellers. Men.. jeg er beskjeden... føler han er litt beskjeden type selv, og jeg har brent meg såpass på en mann for litt siden at jeg tør ikke nå å spørre han eller komme innpå noe mer utenom å snakke om treningsturer sammen.... Ville dere gått på treningstur med hvem som helst, eller måtte dere vært litt interessert for å gå på turer med en mann/ dame fra nettet?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Tror det er en liten fordel å være litt interessert hvertfall, om en skal på treningstur med en fra nettet. Jeg håper da ikke det er naturlig å gå med hvem som helst heller. Anonymous poster hash: ab5fa...a87
Gjest trådstarter Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Hehe, ja jeg er interessert i han, men vet ikke hvorfor han vil gå på treningsturer med meg... Vi har gått på en del turer nå og jeg tenker på akkurat den biten.... Går han med meg fordi han er interessert?. Vil jo tro det. Jeg er interessert i han, og er veldig koselig å gå med han for han er så rolig og trivelig. Men pga at jeg har nylig blitt dypt såret av en annen så tør jeg ikke å si for mye om interessen.... Men bruker treningen for å holde det gående, og jeg liker jo å trene uansett . Kanskje han også er sjenert.... Han har sagt at han er ikke den som er den fremadragende typen, han sa at han alltid er litt mer tilbakeholden type.
Gjest trådstarter Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hehe, ja jeg er interessert i han, men vet ikke hvorfor han vil gå på treningsturer med meg... Vi har gått på en del turer nå og jeg tenker på akkurat den biten.... Går han med meg fordi han er interessert?. Vil jo tro det. Jeg er interessert i han, og er veldig koselig å gå med han for han er så rolig og trivelig. Men pga at jeg har nylig blitt dypt såret av en annen så tør jeg ikke å si for mye om interessen.... Men bruker treningen for å holde det gående, og jeg liker jo å trene uansett . Kanskje han også er sjenert.... Han har sagt at han er ikke den som er den fremadragende typen, han sa at han alltid er litt mer tilbakeholden type.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Nei, hvorfor kan han muligens være interessert i å gå på trenings tur med deg... Hvis han bare er en hvem som helst fra nettet. Det er nok uansett sikkert at han er interessert hvert fall, for ellers ville han jo kanskje ikke ha ville vist litt interesse i utgangspunktet heller? Er greit når noe er gående ja. Er kjipt når det ikke er. Kanskje han også er sjenert? Vel, kanskje ikke like mye kanskje? Får litt inntrykk av at det muligens er en snodig balanse her. Anonymous poster hash: ab5fa...a87
Gjest trådstarter Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Ja, jeg regner med at vi begge er interesserte , men begge er gjerne sjenerte....
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Hehe. Jeg traff en spiker der, tror jeg. Dere høres langt i fra like sjenert ut hvert fall. Men hva er problemet da? Du finner han vel på facebook. Om du ikke allerede har det. Eller et annet sted eventuelt, så er det jo bare å sende en melding, og så ta det fra. Anonymous poster hash: ab5fa...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå