AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Hei! Jeg har alltid hatt lyst på et townhouse, og kom over denne artikkelen om at Jan Fredrik Karlsen og samboeren har kjøpt et townhouse på Frogner:http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10104254 Er det noen her som vet hvor på Frogner dette ligger, og om det i så fall er flere like i nærheten? Og hvordan disse husene ligger i forhold til muligheter for trikk/buss?Hadde passet meg midt i blinken nå som er på husjakt! Anonymous poster hash: 6f727...8f6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Pfft.. Anonymous poster hash: a05bb...936
Pringle Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hææææ? Er det ilag fremdeles?? Hehe. Om jeg hadde hatt pengene, ville jeg styrt unna townhouse på Frogner bare for å unngå noen som helst likhet med Jan Fredik Karlsen. Uha...! Huset så dritkjedelig ut også, forresten. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Hehe. Om jeg hadde hatt pengene, ville jeg styrt unna townhouse på Frogner bare for å unngå noen som helst likhet med Jan Fredik Karlsen. Uha...! Huset så dritkjedelig ut også, forresten. Huset er sikkert greit nok det. De to også.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Hehe. Om jeg hadde hatt pengene, ville jeg styrt unna townhouse på Frogner bare for å unngå noen som helst likhet med Jan Fredik Karlsen. Uha...! Huset så dritkjedelig ut også, forresten. TS her, kan si meg enig i at akkurat det huset så kjedelig ut, men lurte bare på om noen vet om det er flere slike hus på Frogner. Ikke så kjent i Oslo, så. Anonymous poster hash: 6f727...8f6
Gjest Peanut Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Jeg bor i et townhouse på Frogner, i et ambassadestrøk, så prisen blir deretter. En nabo av meg betalte 11.5 mill, men har sett det har gått opp til 30... Det er ikke få townhouser rundt her, for å si det sånn. Man ligger som regel nært i forhold til buss/ blåtrikk.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg bor i et townhouse på Frogner, i et ambassadestrøk, så prisen blir deretter. En nabo av meg betalte 11.5 mill, men har sett det har gått opp til 30... Det er ikke få townhouser rundt her, for å si det sånn. Man ligger som regel nært i forhold til buss/ blåtrikk. Wow! Hvor stort er ditt hus da? TS Anonymous poster hash: 6f727...8f6
Pringle Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 (endret) Men - det der er jo ikke et townhouse, men en leilighet. Jeg har forsåvidt sett en tendens i det siste til at leiligheter - gjerne det som før ble kalt studioleiligheter - blir kalt townhouse. Hvorfor slikt jåleri? Endret 8. september 2013 av Pringle
Gjest Peanut Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 (endret) Høres bedre ut? Kanskje derfor: http://en.wikipedia.org/wiki/Townhouse oghttp://en.wikipedia.org/wiki/Semi-detached for de husene som det finnes bare to av i bredden. Mange av de husene oppe ved Frogner plass som går som townhouse. Endret 8. september 2013 av Peanut
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 TS, er det ikke like greit å bare legge inn søkeordet "townhouse" etter at du har har valgt Frogner bydel som søkeområde på finn.no? Anonymous poster hash: 7bcc8...10c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 TS, er det ikke like greit å bare legge inn søkeordet "townhouse" etter at du har har valgt Frogner bydel som søkeområde på finn.no? Anonymous poster hash: 7bcc8...10c Jeg har gjort det, og fikk bare opp to stk. Målet med dette innlegget var å få tips om områder på Frogner hvor det var flere townhouse, slik at jeg kan gå å se hvordan området er og så videre. Anonymous poster hash: 6f727...8f6
Pringle Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Jeg har gjort det, og fikk bare opp to stk. Målet med dette innlegget var å få tips om områder på Frogner hvor det var flere townhouse, slik at jeg kan gå å se hvordan området er og så videre. Hvis du, når du er inne på en boligannonse på FInn, går til fanen Prisstatistikk, og scroller ned et stykke, kommer du til "Solgte boliger i området de siste 12 månedene" - der finner du et kart som du kan flytte på og zoome inn. Det er nok ikke så stor omsetning på townhouses i Norge, men du kan jo se om du finner noe smått som har vært solgt (og hvor annonsen ikke er slettet).
Vera Vinge Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Men - det der er jo ikke et townhouse, men en leilighet. Jeg har forsåvidt sett en tendens i det siste til at leiligheter - gjerne det som før ble kalt studioleiligheter - blir kalt townhouse. Hvorfor slikt jåleri? Men når noen snakker om leiligheter, tenker jeg ikke leilighet over tre plan. Skjønner godt beskrivelsen townhouse, fordi det viser at det er noe annet enn en leilighet, som vanligvis er over ett plan, evt. to. Og de ligger tett. Man kunne jo kalt det rekkehus eller kjedet enebolig eller noe da. Det går vel for det samme, bare at disse husene ligger midt i byn.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 13 milloner for det huset der? Si meg hvis noen finner huset deres på Finn.no, for jeg kan ikke se for meg at det koster 13 millioner?? :O Må være sykt fint inne i så fall. Anonymous poster hash: 6f727...8f6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 13 milloner for det huset der? Si meg hvis noen finner huset deres på Finn.no, for jeg kan ikke se for meg at det koster 13 millioner?? :O Må være sykt fint inne i så fall. Anonymous poster hash: 6f727...8f6 Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet. Skal du kjøpe bolig av en viss størrelse på Frogner er prisene skyhøye, uansett om det er fint inni eller ikke. Anonymous poster hash: c332f...12a 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 13 milloner for det huset der? Si meg hvis noen finner huset deres på Finn.no, for jeg kan ikke se for meg at det koster 13 millioner?? :O Må være sykt fint inne i så fall. Anonymous poster hash: 6f727...8f6 Har du i det hele tatt vært utenfor kommunegrensen der du kommer fra? Anonymous poster hash: c09c7...396 1
positivitet Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37119716 Sikkert denne. Det har nok mye med beliggenheten å gjøre. Men den var veldig fin inni også!!!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #20 Skrevet 10. oktober 2013 Det blir sikkert til salgs igjen nå når det er slutt mellom dem. Så da kan du jo slå til TS;) Anonymous poster hash: 6f727...8f6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå