Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig korte vipper, og ganske sparsom vekst sånn generelt. Over øyet går forsåvidt greit, jeg bruker løsvipper daglig, men problemet er undervippene. Noen av dem er ganske lange, men de er "few and far between", for å si det pent. De er også helt lyse, så uten mascara ser det ut som jeg ikke har undervipper i det hele tatt! Problemet er at de er så korte og få at det er vanskelig å få på noe særlig med mascara, jeg ender opp med en to-tre lange svarte hår og det ser skikkelig rart ut :trist: (og det blir alltid masse søl, kommer ikke nært nok med mascarabørsten) Hjelper litt på totalinntrykket med mørk øyenskygge under vippene i ytterkant, men det hadde jo vært fint om det så ut som jeg i det hele tatt har vipper liksom...

Noen andre som har sånne vipper, eller tips om hvordan fremheve dem uten at det ser ut som en slagmark for kamikazemygg?

Anonymous poster hash: 7f77a...bbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et problem med lyse undervipper, da? Jeg har lyse vipper, men bruker kun maskara på overvippene. Jeg har i tillegg tynne vipper, og om jeg skal ha farge på undervippene ser jeg ut automatisk ut som en vaskebjørn. Jeg synes det er få som klarer å legge maskara pent på undervipper hvis man ikke allerede har tykke mørke vipper selv.

Anonymous poster hash: 791ca...e49
Skrevet

Det er mange som kun bruker mascara på de øvre vippene. Det er også noe som blir anbefalt når man blir eldre, fordi man ser eldre ut med mascara på de nedre vippene. Jeg føler jeg ser rar ut uten mascara på de nedre vippene så jeg bruker det likevel.

Anonymous poster hash: 45cad...90d
Skrevet

Farg vippene da ser de automatisk lengre ut siden enden på vippene som regel er såpass lyse at de fremstår som kortere enn de egentlig er.

Anonymous poster hash: 1ee82...9c9
Skrevet

Hva med å prøve vippeserum? Jeg merker iallefall stor forskjell etter ca 8 ukers bruk, har lange, fine og tette vipper både oppe og nede. Blitt helt avhengig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...