AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Noen som ser på friends? Hva syns du om serien? Trist at det ikke ble flere sesonger! Anonymous poster hash: 5362d...2b4 1
Rosewood Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Friends er episk. Blir aldri lei av det 9
frøken_øst Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Ja, ser på det og synes det har "holdt" seg godt , synes fortsatt det er underholdende 5
Mr.Omg Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Jeg elsker Friends! Det er nok en av de seriene jeg har sett flest ganger. Blir aldri lei 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Friends -ingen over ingen ved siden! Elsker den serien Anonymous poster hash: 12e56...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Gøy at så mange fremdeles ser på serien! En av de beste, om ikke den beste komiserien jeg har sett. Ser på serien daglig, jeg! Fantastisk gjeng! Anonymous poster hash: 5362d...2b4 1
Tabris Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Samboer og jeg holder på å se gjennom alle ti sesongene fra episode èn. Ser en episode om dagen. Jeg synes fortsatt at Friends er den best sitcomen jeg har sett, de har en kjemi og timing seg i mellom som jeg ikke har sett noen andre steder. Når det er sagt, så taper Friends seg ganske mye de siste tre-fire sesongene, manus-messig. Det blir ekstra tydelig når man ser alle etter hverandre slik vi gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg er visst den eneste her som synes serien er dørgende kjedelig. Anonymous poster hash: a7b6c...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Samboer og jeg holder på å se gjennom alle ti sesongene fra episode èn. Ser en episode om dagen. Jeg synes fortsatt at Friends er den best sitcomen jeg har sett, de har en kjemi og timing seg i mellom som jeg ikke har sett noen andre steder. Når det er sagt, så taper Friends seg ganske mye de siste tre-fire sesongene, manus-messig. Det blir ekstra tydelig når man ser alle etter hverandre slik vi gjør. Det er nettopp det jeg også gjør, ser gjennom alle de ti sesongene og er nå kommet til sesong seks - og så langt syns jeg alle sesongene har vært like gode. Det er i hvert fall en serie jeg aldri blir lei av! Anonymous poster hash: 5362d...2b4
frøkna Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg har sett alt flere ganger, morsomt og lett å følge med på, men ikke noe jeg ser lenger siden jeg har sett alt 4-5 ganger takket være tv 2 evige reruns. Men jeg er faktisk glad for at de ikke lagde flere sesonger, det begynte så vidt å dø litt ut på slutten, så jeg er glad de ikke dro ut en serie som i utgangspunktet er bra! Altfor mange serier som ikke vet at de må slutte mens leken er god... 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Elsker Friends, og ser reprisene på TV Norge. Men enig med Tabris i at det daler litt de siste sesongene. Det eneste plusset er den nye kjæresten til Phoebe, Mike(Paul Rudd). Han syns jeg var veldig morsom. syns godt de kunne spart seg hele den Joey/Rachel greia. 1
AmandaVI Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Jeg er visst den eneste her som synes serien er dørgende kjedelig. Anonymous poster hash: a7b6c...5e2 Nei. Friends handler stort sett om to ting - babyer og bryllup. Enten det eller "forbudte" forhold. Zapper det bare bort
Gjest Nordavind Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Jeg er visst den eneste her som synes serien er dørgende kjedelig. Anonymous poster hash: a7b6c...5e2 Du er ikke den eneste
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Nei. Friends handler stort sett om to ting - babyer og bryllup. Enten det eller "forbudte" forhold. Zapper det bare bort Nei, det handler om en vennegjeng, som store deler av serien er single og dater en del. Anonymous poster hash: 675c4...435
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 De 4 første sesongene er bra men så synes jeg det begynner å gå litt nedover
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Nei. Friends handler stort sett om to ting - babyer og bryllup Jeg må helt ærlig si at om du tror at det er det Friends handler om så tviler jeg på at du har sett serien 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 6 hvite venner. Det er rasisme asså. Anonymous poster hash: c76bc...644
Vandelay Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 De 4 første sesongene er bra men så synes jeg det begynner å gå litt nedover De burde stoppet lenge før de gjorde, men den innbragte jo enormt med inntekter til produsenter og skuespillere så forståelig at de dro den ut. Jeg digger de første sesongene, men de fire siste er grusomt dårlige. Få gode øyeblikk på slutten.
Gjest Funky Punk Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Det er en feelgood serie som passer for de fleste Syns ikke den er fantastisk bra, men når det er flere repriser som går etter hverandre i helgene så står gjerne tv'en på den kanalen.
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 De burde stoppet lenge før de gjorde, men den innbragte jo enormt med inntekter til produsenter og skuespillere så forståelig at de dro den ut. Jeg digger de første sesongene, men de fire siste er grusomt dårlige. Få gode øyeblikk på slutten. Enig de kunne stoppet rundt sesong 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå