Gå til innhold

samler slaggstoffer seg i nakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har liksom en kul øverst på ryggen, som er øm, virker som det er væskeopphopning eller noe, det var en som sa til meg en gang at slaggstoffer setter seg her, er det sant?

Anonymous poster hash: d215f...b81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har liksom en kul øverst på ryggen, som er øm, virker som det er væskeopphopning eller noe, det var en som sa til meg en gang at slaggstoffer setter seg her, er det sant? Anonymous poster hash: d215f...b81

Nei, det er bare tull.

Det er sannsynligvis en fettkul eller en cyste av noe slag.

Anonymous poster hash: f8581...f8e

• Liker 4
Skrevet

men den er ikke like tydelig hele tiden, og det er ingen markant kul, forsvinner på måte litt når jeg masserer eller tøyer nakken

Skrevet

det er vel mange lymfekjertler i nakken?

Skrevet

det er vel mange lymfekjertler i nakken? Anonymous poster hash: d215f...b81

De sitter mer mot skuldrene.

Anonymous poster hash: 9ffb4...1e5

Skrevet

ok, når jeg ser meg fra siden så er det som ryggen er litt rundere bak nakken. kan være noe med musklene også tenker jeg, sitter litt mye bøyd på jobb

Skrevet

ok, når jeg ser meg fra siden så er det som ryggen er litt rundere bak nakken. kan være noe med musklene også tenker jeg, sitter litt mye bøyd på jobb

Det kan godt hende at det er en muskelknute eller noe - men en kul burde du uansett få sjekka av en lege.

Anonymous poster hash: a62da...887

Skrevet

Det er vel mest sannsynlig en muskelknute, det er veldig vanlig å ha i nakke og skuldre.

Det er ingen steder i kroppen det samler seg slaggstoffer, det er en myte. Kroppen kvitter seg med avfallsstoffer hele tiden via nyrene, leveren og lungene. Uten disse organgen så sliter vi ja.

Anonymous poster hash: 25652...7d0
  • Liker 2
Skrevet

Google "buffalo hump", er det omtrent sånn det ser ut?

Det er visst et symptom på cushing's.

Anonymous poster hash: e98c6...546
Skrevet

heldigvis ikke så ille som de bildene jeg googlet på "buffalo hump", men det er på omtrent samme sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...