Gå til innhold

Brudgommens tale

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mann med frynsete "talenerver" trenger tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel ikke så mange gode råd selv, men;

husk at en tale ikke skal være lang! Det tar fortere enn man tror å "fylle opp" noen minutter, så det er mer sannsynlig å måtte korte ned.

Bryllupsfesten.com har noen tips til å skrive tale, og det har de også her og på Ditt Bryllup

12

Skrevet

Hei, jeg fikk et godt tips da jeg var forlover sist sommer; I stedet for å finne mange historier, kan du finne et par gode egenskaper din kjære har (eks; snill, hjelpsom...) For hver god egenskap kjøper du en rose. Når du skal holde talen sier du frem alle de gode egenskapene, samtidig som du gir henne en rose. Husk å si at hun har enda flere gode egenskaper også!! Avslutt med at du elsker henne!!! (Vil garantert bli en suksee!!!!

Lykke til!!

Skrevet

Min mann holdt ikke tale til meg i vårt bryllup. Hans forlover holdt heller ikke tale. Ikke min far heller.

Var faktisk bare damene som holdt taler der icon_wink.gif

Man MÅ ikke holde tale hvis man ikke ønsker det. 12

Gjest Anonymous
Skrevet

det finnes blodtrykk medisiner som roer nervene, disse er ikke farlige å ta og veldig effektive. gå til legen din og spør, bare forklar hva det er til. min svigermor fikk det da hun skulle hode tale en gang, og etter det har hun blitt en ivrig taler!!!!

Skrevet

Jeg syns det er viktig at det fokuseres på hvorfor du er så gla i henne, gode minner, hennes gode sider, hvorfor hun er den rette for deg, osv.

Jeg gleder meg veldig til talen min mann skal holde for meg, mens han gruer seg til at jeg skal holde tale til han, for han mener jeg er flinker e enn han til sånt.

Skrevet

Dersom du ikke liker å holde tale, kan du kun reise deg opp - se henne inn i øynene og si " Jeg elsker deg!" og selvfølgelig virkelig mene det. Det sier egentlig alt. Hvis du føler for å si noe mer, kan du begrunne hvorfor du elsker henne - det gjør også suksess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...