AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #21 Skrevet 11. september 2013 Ene butikken her bruker konsekvent sånn tungt "sølv"håndtak på bukettene. Har snakket med flere bruder som syns dette var stygt, og at buketten ble usannsynlig tung! Jeg er helt enig, det er ikke pent! Syns det er rart butikken bare putter på et slikt uten å spørre først jeg da Må vel fordyre buketten mye! Noe slikt som denne http://maritsverden.no/produkt/blomsterbinderi/brudebukettholder-solv men enda mer massiv, og ikke så blank og nett som denne her. Skal absolutt sjekke slike detaljer før det er min tur, for jeg vil ha bare stilkene med silkebånd/blonder på Anonymous poster hash: a2c82...38a
MissEi Skrevet 11. september 2013 #22 Skrevet 11. september 2013 Er helt klar over dette, jobber som blomsterdekoratør selv i butikk, .. Og vet derfor også at en enkel rund brudebukett (stiftet eller ikke) noe lignende den på bildet til trådstarter, ikke behøver å koste 3000 kr. (som er temaet for hele tråden) Derfor min kommentar til MissEi, som sier at på vestlandet har de en startpris på 3000 kr uansett. Syns det er litt rart, men dog, noen priser på bl.a Vestlandet (i forhold til feks Oslo) KAN være høyere nettopp pga fraktkostnader, men jeg mener likevel at det ikke burde være en firkantet grense på prisen. Men at produktet blir tilpasset brudens ønsker og alt det der, også kan man gi et pristilbud når man har en tanke om hva slags bukett/brudearbeid man skal lage. :-) Er så enig, jeg skal bare ha en " rund" ball med roser, synes det er veldig mye å betale 3000 for det :/
Tallulah Skrevet 12. september 2013 #23 Skrevet 12. september 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
MissEi Skrevet 12. september 2013 #24 Skrevet 12. september 2013 Vi betalte 2250 for bukett inkludert 4 knapphullsblomster. Bor på Vestlandet. Hvor hvor ? : D
Gjest Ahs Skrevet 12. september 2013 #25 Skrevet 12. september 2013 Betalte 2500 for stor dråpeformet brudebukett med spesialbestilte orkideer samt fire knapphullsblomster
Gjest Adriane Skrevet 12. september 2013 #26 Skrevet 12. september 2013 Nei, at det er derfor prisen er høyere på brudebukett enn vanlig bukett. Hvorfor de skal ta dobbelt så mye på Vestlandet synes jeg er vanskelig å forklare med mindre det er noe med leveranser som en nevnte.Anonymous poster hash: 13e73...84d Ah, okei. Da er vi jo enige da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå