Gå til innhold

Oppbevare pappesker på fuktig vaskerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man oppbevare pappesker på fuktig vaskerom uten at de tar skade? Noen inneholder glass og kopper, de andre jul/påske ting. Jeg både vasker og henger opp klærne der.

Anonymous poster hash: eb797...d5a
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Papp blir jo ödelagt dersom de blir fuktige.

Du får ha en eske der og teste. Eller vurdere hvor fuktig det er der.

Jeg kan ha doruller i skapet under vasken på badet, men jeg kan ikke ha en pappeske stående på gulvet der. Så hvor fuktig er det på det rommet, også vurderer du utifra det

Skrevet

Papp blir jo ödelagt dersom de blir fuktige.

Du får ha en eske der og teste. Eller vurdere hvor fuktig det er der.

Jeg kan ha doruller i skapet under vasken på badet, men jeg kan ikke ha en pappeske stående på gulvet der. Så hvor fuktig er det på det rommet, også vurderer du utifra det

Det kjennes veldig fuktig der etter å ha hengt opp klær, men dagen etter merker ingenting. Er en forholdsvis ny leilighet med det det innebærer, så tenkte det ikke tok skade som f.eks vaskerom fra 80-90 tallet. At det er bedre med ventilasjon bl.a.

Anonymous poster hash: eb797...d5a

Gjest Funky Punk
Skrevet

Nye vaskerom kan väre veldig fuktige de også.

Du må nesten bare pröve deg frem

Skrevet

Om vaskerommet er så fuktig at det vil ødelegge en pappeske bør du kanskje ikkje henge opp klær der. All fuktigheten må jo gå en plass... Med mindre ventilasjonen er ekstremt god vil det jo gå inn i veggene...

Skrevet

Både Ikea og Clas Ohlson, og sikkert flere andre steder, selger store oppbevaringsbokser i plast. Problem solved.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...