AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Kan man oppbevare pappesker på fuktig vaskerom uten at de tar skade? Noen inneholder glass og kopper, de andre jul/påske ting. Jeg både vasker og henger opp klærne der. Anonymous poster hash: eb797...d5a
Gjest Funky Punk Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Papp blir jo ödelagt dersom de blir fuktige. Du får ha en eske der og teste. Eller vurdere hvor fuktig det er der. Jeg kan ha doruller i skapet under vasken på badet, men jeg kan ikke ha en pappeske stående på gulvet der. Så hvor fuktig er det på det rommet, også vurderer du utifra det
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Papp blir jo ödelagt dersom de blir fuktige. Du får ha en eske der og teste. Eller vurdere hvor fuktig det er der. Jeg kan ha doruller i skapet under vasken på badet, men jeg kan ikke ha en pappeske stående på gulvet der. Så hvor fuktig er det på det rommet, også vurderer du utifra det Det kjennes veldig fuktig der etter å ha hengt opp klær, men dagen etter merker ingenting. Er en forholdsvis ny leilighet med det det innebærer, så tenkte det ikke tok skade som f.eks vaskerom fra 80-90 tallet. At det er bedre med ventilasjon bl.a. Anonymous poster hash: eb797...d5a
Gjest Funky Punk Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Nye vaskerom kan väre veldig fuktige de også. Du må nesten bare pröve deg frem
Mulancholy Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Om vaskerommet er så fuktig at det vil ødelegge en pappeske bør du kanskje ikkje henge opp klær der. All fuktigheten må jo gå en plass... Med mindre ventilasjonen er ekstremt god vil det jo gå inn i veggene...
MunaMadan Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Både Ikea og Clas Ohlson, og sikkert flere andre steder, selger store oppbevaringsbokser i plast. Problem solved. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå