Gå til innhold

Mas om å få barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble lei meg da jeg leste denne artikkelen nettopp:

http://www.dagbladet.no/2013/09/07/tema/klikk/helse/foreldre/samliv/29138481/

Skulle gjerne hatt barn da jeg var 25 jeg, men det er ikke min feil at jeg bare møter menn som ikke vil binde seg. Vet jo at jeg kunne sikkert hatt sex med en random, men siden jeg er katolikk må jeg være gift før jeg får barn. Og det kommer aldri til å skje så..

Jeg er 31 år og er tydeligvis ikke verdt en dritt siden jeg ikke allerede har fått barn. Unnskyld for at menn hater meg da. Er ikke min feil. Blir megalei meg av å lese sånne artikler :( Enda mer lei meg når venner blir gravide. Bare gråter og føler meg udugelig. Så vær litt forsiktig med å spre den babylykken deres, er veldig vondt for sånne som meg.

Anonymous poster hash: f6bbb...cb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette handler da ikke om at menn hater deg!

At menn ikke vil binde seg derimot er kanskje ikke så rart.

"Likestillingen" har medført at kvinner blir indoktrinert i at det å få barn uten å tatt fet utdanning og legge opp et karriereløp/livsløp som menn er å betrakte som lavmål.

Dessuten har "likestilling" også medført at menn/fedre fremdeles er på grensen til rettsløse og definitivt prisgitt mors luner, ideer og påfunn når det gjelder avkommet.

"Likestilling" i gåseøyne er selvsagt ikke tilfeldig valgt.

Skrevet

Dette handler da ikke om at menn hater deg!

At menn ikke vil binde seg derimot er kanskje ikke så rart.

"Likestillingen" har medført at kvinner blir indoktrinert i at det å få barn uten å tatt fet utdanning og legge opp et karriereløp/livsløp som menn er å betrakte som lavmål.

Dessuten har "likestilling" også medført at menn/fedre fremdeles er på grensen til rettsløse og definitivt prisgitt mors luner, ideer og påfunn når det gjelder avkommet.

"Likestilling" i gåseøyne er selvsagt ikke tilfeldig valgt.

Kan godt være, men i sånne artikler så gjør de narr av sånne som meg :( Hadde gjort alt for å bli gift og gravid jeg. Får vel dra til Thailand eller noe, siden norske menn ikke vil ha meg. Føler meg ikke noe verdt siden jeg ikke har fått barn enda. Er tydeligvis verdens mest mislykka person jeg.

Skrevet

Kan godt være, men i sånne artikler så gjør de narr av sånne som meg :( Hadde gjort alt for å bli gift og gravid jeg. Får vel dra til Thailand eller noe, siden norske menn ikke vil ha meg. Føler meg ikke noe verdt siden jeg ikke har fått barn enda. Er tydeligvis verdens mest mislykka person jeg.

Artikkelen handler om hvorfor man får barn senere, og siden du er 31 er du like gammel som "gjennomsnittet" i Oslo. Du har ingen hast, og det handler ikke om at menn hater deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...