Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bursdag i morgen og har klart å glemme å handle inn gava! Hvor i Oslo får man kjøpt gave til ett-åring?

Anonymous poster hash: cc1b9...770
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg kan bli vanskelig du.. loppemarked kanskje? Men det er vel ikke helt ideelt å kjøpe noe brukt i gave? Eller?

Skrevet

Oops.

Har du bil? Stå opp tidlig og ta deg en harrytur

Anonymous poster hash: d232a...489
Skrevet

Plantasjen har søndagsåpent. Tipper det finnes en i Osloområdet. Hvor mye passende de har for så små barn vet jeg ikke, men de har mye mer enn bare blomster og planter. Kan jo være verdt en tur innom.

Skrevet

Plantasjen, ja. Har bøtte og spade. + på med penger til bankkontoen, så blir det bra!

Skrevet

Apoteket ved Oslo S er åpent. Der finner du velværeprodukter. Kanskje det kan passe.

Anonymous poster hash: a71c7...e12
Skrevet (endret)

ARK Klingenberg :)

Endret av Hecubaa
  • Liker 1
Skrevet

Apoteket ved Oslo S er åpent. Der finner du velværeprodukter. Kanskje det kan passe.

Til en 1-åring?

• Liker 2
Skrevet

ARK Klingenberg :)

Tusen takk for flott forslag! Den på Jernbanetorget holder også åpent på sønader.

Takk til alle dere andre for gode og artige forslag ;)

Skrevet

Gavepapir i seg selv vil nok være spennende nok for 1-åringen. Finner du ikke noen gave så kan du nok fint gi et innskudd på barnets sparekonto. Eller kanskje du kan gi OBOS medlemskap, også fornye det som gave hvert år eller noe.

Skrevet

Tusen takk for flott forslag! Den på Jernbanetorget holder også åpent på sønader.

Takk til alle dere andre for gode og artige forslag ;)

Bensinstasjoer har jo gjerne et særdeles stort utvalg av mye rart.

Skrevet

Til en 1-åring?

Nå kjenner jeg ikke akkurat dette apoteket - men har handla gaver til småbarn på apotek flere ganger jeg :)

De har ofte egne ting for barn, badeskum og såpe som setter farge på vannet + magisk vaskeklut er kjempegøy for en 1-åring som liker vann :)

Ullundertøy og ullsokker har jeg også kjøpt på apotek :) sjørøver lommebok, ryggsekk og håndkle.

Handler i grunn mye rart på apoteket :)

Anonymous poster hash: ca2f1...247

Skrevet

enkelte statoiler har diverse utvalg av duplo og lego =)

Skrevet

Kjøp noe på nett? Enten en fysisk ting og ta en hvit løgn hvor du skylder på treig postgang, eller et gavekort/medlemskap e.l. alt fra OBOS til bokklubb til gavekort på kinobilletter (det er jo babykino innimellom. En gave som strengt tatt er mest til mor/far, men de setter nok pris på det :P)

Anonymous poster hash: 48cbb...843

Skrevet

Ark var tydeligvis flyttet fra Jernbanetorget til inne på byporten, og så var den stengt :( Aner ikke hvorfor de løy om det på nettet. MEN, Platekompaniet var åpent! Så jeg kjøpte en film til bursdagsbarnet.

Prøvde gavekort for kinobilletter, men det er ikke sånn at man kan få printa ut kortet, men får det tilsendt i posen.

Det var største 1 årsdagsfesten jeg noen gang har vært med på, så det hadde vært kjipt å skulle dukke opp tomhendt :P

Ellers takk for mange fine forsalg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...