AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hei I sommer var vennegjengen på besøk hos faren og stemoren til bestevenninna mi. Vi hadde det veldig bra der. Faren er en veldig utadvent type som liker folk. I ettertid har han sendt en del meldinger til flere av oss på facebook noe jeg først synes var gøy. Men i det siste får jeg meldinger stort sett hver dag, om ikke flere ganger hver dag og begynner å bli lei. Trur han har mer kontakt med meg enn med venninnen min. Søstra til venninna mi sa at han meldet hennes venninner og, så det er nok HELT uskyldig, allikevel blir jeg lei.. I det siste har jeg ikke svart han på alle, men da kommer det bare nye senere. Åh.. Vil jo ikke avvise fyren heller.. Anonymous poster hash: c6e79...279
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Han er vel bare ensom, forsøker å være litt ungdommelig og savner den gode stemninga? Anonymous poster hash: bd5d3...b40 1
Eolin Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 altså, hvor gammel er du og hvor gammel er han? jeg synes det høres rart ut, men det kan jo bare være meg... ?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Alt mulig.. Hva gjør jeg, har jeg det bra, han vil feste med gjengen (oss) hva han skal gjøre, ting som skjer der han bor osv..Fikk melding nå nettopp om at han hadde tatt seg et glass vin. Jeg meldet med han før idag også. Anonymous poster hash: c6e79...279
Lady Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 (endret) Han er vel bare ensom, forsøker å være litt ungdommelig og savner den gode stemninga? Anonymous poster hash: bd5d3...b40 Hmm ok, så han er ikke "ekkel"? Uansett litt merkelig .. Edit: Ops, haha. Ser nå at du ikke er TS, tok feil Endret 7. september 2013 av Lady
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Ja, han er nok litt ensom, men jeg synes det er mye å melde stort sett hver dag. Han hadde det veldig bra den uka vi var der sier han og det hadde jo vi og for all del. Men føler ikke det er naturlig å ha kontakt ca daglig når jeg vet at han ikke snakker så ofte med sin egen datter som er min bestevenninne.. Jeg er snart 29, han litt over 50. Anonymous poster hash: c6e79...279
Lady Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Alt mulig.. Hva gjør jeg, har jeg det bra, han vil feste med gjengen (oss) hva han skal gjøre, ting som skjer der han bor osv..Fikk melding nå nettopp om at han hadde tatt seg et glass vin. Jeg meldet med han før idag også. Anonymous poster hash: c6e79...279 Har du sagt fra til venninnen din? Hadde blitt evig flau om det var faren min som drev sånn .. 5
skyflakes Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Ja, han er nok litt ensom, men jeg synes det er mye å melde stort sett hver dag. Han hadde det veldig bra den uka vi var der sier han og det hadde jo vi og for all del. Men føler ikke det er naturlig å ha kontakt ca daglig når jeg vet at han ikke snakker så ofte med sin egen datter som er min bestevenninne.. Jeg er snart 29, han litt over 50. Anonymous poster hash: c6e79...279 Stakkars fyr. Hørtes ut som en som virkelig prøver å være cool, og sende meldinger til kidza. 1
Eolin Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 ok, jeg synes det høres VELDIG rart ut. hvorfor søker han selskap hos datterens venner? og ikke bare litt, men hele tida, hver dag. jeg tenker litt at jeg ville snakket med din venninne (hans datter) og ja, muligvis konfrontert han med det, eller gradvis stoppet med å svare. det høres jo ikke ut særlig bra ut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Hva om du lar være å svare han på en stund? Så om han spør hvorfor du ikke svarer, så får du bare si at du er opptatt med ditt, og at du ikke har tid til å sitte å sende meldinger, så kanskje han tar hintet. Anonymous poster hash: 8328f...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Ja, hun vet at han melder oss. Melder den andre venninna mi også, bare ikke like mye. Hun sa engang at han melder jo oss mer enn henne og jeg trur det plager henne litt. Var på en festival for noen uker siden, fikk masse meldinger fra han da. Men han hadde ikke engang fått med seg at hun ikke kunne bli med og hadde solgt billetten sin ei uke før. Så det føles bare helt feil. Venninna mi har hatt et anstrengt forhold til han som lita, fordi han tok lite kontakt med henne da så er nok ekstra sår på det. Om min far hadde hold på slik hadde jeg synes det var helt feil. Men nå er han en helt annen type også.. Anonymous poster hash: c6e79...279
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Har prøvd å la være å svare, han sendte god morgen melding på søndag, og da svaret jeg ikke i hele tatt. Tikket da inn ei melding et par dager etterpå om noe helt annet.. Anonymous poster hash: c6e79...279
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Alt mulig.. Hva gjør jeg, har jeg det bra, han vil feste med gjengen (oss) hva han skal gjøre, ting som skjer der han bor osv..Fikk melding nå nettopp om at han hadde tatt seg et glass vin. Jeg meldet med han før idag også. Anonymous poster hash: c6e79...279 Hjelp. Han der ville jeg holdt meg unna. 5
Lady Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Ja, hun vet at han melder oss. Melder den andre venninna mi også, bare ikke like mye. Hun sa engang at han melder jo oss mer enn henne og jeg trur det plager henne litt. Var på en festival for noen uker siden, fikk masse meldinger fra han da. Men han hadde ikke engang fått med seg at hun ikke kunne bli med og hadde solgt billetten sin ei uke før. Så det føles bare helt feil. Venninna mi har hatt et anstrengt forhold til han som lita, fordi han tok lite kontakt med henne da så er nok ekstra sår på det. Om min far hadde hold på slik hadde jeg synes det var helt feil. Men nå er han en helt annen type også.. Anonymous poster hash: c6e79...279 Dette er jo virkelig ikke normalt. Du bør si fra at du finner det ukonfertabelt at han tekster deg så mye, om han ikke tar et hint.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Har du sagt fra til venninnen din? Hadde blitt evig flau om det var faren min som drev sånn .. Enig.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Skriv at du skal sende inn mobilen på reprasjon, og at du ikke kommer til å være tilgjengelig da. Anonymous poster hash: 8328f...9f8
Eolin Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 æsj, dropp å svar på meldingene hans, ta en alvorsprat med han (og kanskje med datteren samtidig). generelt, ignorer og ikke svar. snakk heller med datteren om det. det hjelper jo ikke henne dette her, det er ikke akkurat behagelig for deg og slettes ikke bra for han. hvis han fortsetter får du be han om å stoppe. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Ikke så lett siden han er faren til bestevenninna. Han bor langt unna da og vil ikke møte han så ofte at det gjør noe.. Men vi var der i sommer, gikk i bikini, badet og levde livet.. Og nå alle meldingene.. Anonymous poster hash: c6e79...279
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Ikke så lett siden han er faren til bestevenninna. Han bor langt unna da og vil ikke møte han så ofte at det gjør noe.. Men vi var der i sommer, gikk i bikini, badet og levde livet.. Og nå alle meldingene.. Anonymous poster hash: c6e79...279 Du er en voksen, sett ham på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå