Gå til innhold

ut på byen...

Hvor liker du å gå ut?  

1. 1. Hvor liker du å gå ut?

• Pub?
      16
    • Bar?
      3
    • Disco?
      8
    • Kafe?
      7
    • Resturant?
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker egentlig alt jeg.

Bare litt avhengig av humør og selskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer det med serveringen på Kaos, på lørdager er det mye rart der (gjester) men på fredagene er det bedre som regel.. :-)

Skrevet

I "gamle" dager vanket jeg på Elm Street, Happy inn (finns ikke lenger) og "Stedet"

Stedet finnes heller ikke lenger :wink:

Skrevet
Foretrekker steder det faktisk går an å snakke med folk' date= og jeg liker heller ikke å danse.

Som om jeg skulle sagt det selv.

Skrevet

Puben. Fordi jeg liker å snakke med mine gode venner når vi er ute, og fordi favorittpuben ligger rett ved der jeg bor..

(er ikke begeistra for høy musikk, og kan ikke utstå disco. Så det er ihvertfall siste prioriet - noen tror kanskje det er fordi jeg er over 30, men jeg har faktisk aldri likt disco, ei heller i min pure ungdom! :wink: )

Gjest dansejenta
Skrevet

Jeg elsker å danse. Så det blir Disco på meg!!

Skrevet

Restaurant når vi skal spise.

Pub når vi skal drikke. Og snakke skit.

Dette er favoritten.

"Disco" når jeg vil danse.

Skrevet

Stedet finnes heller ikke lenger :wink:

:oops: Som sagt...lenge siden jeg har vært på "by'n" :ler:

Skrevet

Hovedkvarteret er vel Elm street derfra går turen ofte til div. konserter eller på rock in. Hender ofte at vi havner på Karaoke et eller annet sted.

Skrevet

Det kommer selvsagt alt ann på hva jeg er ute etter, da. Er jeg på jakt etter fart og spenning, kan disco være ålreit. Sjelden, men sånn iblant. Foretrekker helst en koselig og lun pub eller cafè jeg, hvor man faktisk har muligheten til å snakke uten for mye støy.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tar du det for gitt at alle bor i Oslo?

Om jeg sier at jeg går på Belle, så sier det jo ingen ting for de aller fleste her?

Skrevet

Jeg liker Kraftverk veldig godt. Synes ikke Garage er så morsomt som mitt elskede So What! :grine:

Gjest Muslingen
Skrevet

Man starter lørdagen med et kafêbesøk om formiddagen. Når kvelden kommer drar man først på en restaurant sammen med kjæresten, deretter til en bar. Så ut med venninner på disco! :sjarmor: Og kjæresten kan jo rusle avgårde til puben for å treffe gutta... :ler:

Jeg liker alle alternativene jeg!

Gjest Cosmo:-)
Skrevet

Nightclubs!!!!! :P

Skansen, Cosmopolitan, Cosmopolite, Shu club osv.osv. barer og alt muli gi Oslo.

Men IKKE Gloria Flames...det er for harry rockete raddiser.

Gjest Anonymous
Skrevet

XO på Gjøvik. Der er det gode GT's.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...