Gå til innhold

ut på byen...

Hvor liker du å gå ut?  

1. 1. Hvor liker du å gå ut?

• Pub?
      16
    • Bar?
      3
    • Disco?
      8
    • Kafe?
      7
    • Resturant?
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor pleier du å gå ut? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt vannskelig det her, går på alle typene steder jeg. Kommer ann på hvem jeg er sammen med, og hvilken type kveld vi leger opp til. Prøver så godt jeg kan å styre unna disco, syns det fort kan bli kjedlig (jeg danser ikke).

Skrevet

Jeg trives veldig godt på Mono og cafe con bar på Grønland.

Gloria Flames er og et sted jeg trives på. Det samme med dattera til Hagen!! Supre steder som anbefales!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Kan ikke krysse av på noe, for jeg liker alt sammen! :D

Skrevet

Alle unntatt disco, foretrekker steder det faktisk går an å snakke med folk, og jeg liker heller ikke å danse.

Skrevet
Jeg trives veldig godt på Mono og cafe con bar på Grønland.

Gloria Flames er og et sted jeg trives på. Det samme med dattera til Hagen!! Supre steder som anbefales!!

... :o Følger du etter meg?

Du nevner alle mine favorittsteder :ler:

Skrevet

Jeg liker meg på alle stedene. Men det blir oftest puber,liker å gå ut for å snakke med folk.

Skrevet

... :o Følger du etter meg?

Du nevner alle mine favorittsteder :ler:

:digge: Æh... det er nok du som følger etter meg... :P

Men det er så bra der...

Skrevet

Mono

Cafe con Bar

Garage

Nylon

Last Train

Bitch Girl

Bar Boca

Skrevet

Glemte å skrive Garage.... :hjerter:

Skrevet

Liker diverse resturanter best. Også kan man dra å bråke etterpå

Skrevet

Pub når alkohol skal inntas og kafè for en stillere kveld :-)

Lille London, Bar Sofa, Erichssen, Vivaldi.............

Skrevet

Det kommer helt an på hva slags kveld det er, hva humør jeg er i og hvem jeg henger sammen med.

Er jo heller ikke 18 ennå, men med falsk leg kommer man inn på de fleste plassene :oops:

MEn siden jeg er ung og glad i å danse så stemte jeg på disco! :)

Skrevet

Liker å danse, så så lenge det er dansegulv trives jeg (så sant de ikke spiller bare techno)

Skrevet

...og Parkteateret... elsker drinkene der :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Har desverre aldri vært på parkteateret på kveldstid.. bor jo rett ved så det er jo på tide...Men er litt på Kaos! har du vært der Felicia?

Skrevet

Hadde visst glemt å logge meg inn... :klaske:

Gjest gjest1
Skrevet
Alle unntatt disco' date= foretrekker steder det faktisk går an å snakke med folk, og jeg liker heller ikke å danse.

Skriv under på denne...

Skrevet

Foretrekker restaurant jeg....Pub, hvis det passer seg slik. Ellers har jeg vel kommet opp i den alderen hvor jeg syns det er kosligst med fester hjemme hos folk. Eller besøk hos vennepar etc! Ferdig med byvandringen!! ;-)

I "gamle" dager vanket jeg på Elm Street, Happy inn (finns ikke lenger) og "Stedet"

Skrevet
Har desverre aldri vært på parkteateret på kveldstid.. bor jo rett ved så det er jo på tide...Men er litt på Kaos! har du vært der Felicia?

Ja - jeg har vært på Kaos og ble ikke imponert (Litt rotete servering, laaang ventetid på noe så enkelt som en øl...). Men det var rett etter at de åpnet, så jeg tilskriver det "barnesykdommer" og har planlagt å gi dem en ny sjanse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...