Gjest slettetbruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg er helt for jævlig kvalm, skal ut senere og vil ikke være det hele kvelden.. Jeg prøvde å stikke en tannbørste ned i halsen men det funker jo ikke e.e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Tror heller du bør holde deg hjemme i kveld Anonymous poster hash: 0c7bb...942 1
Gjest slettetbruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Tror heller du bør holde deg hjemme i kveld Anonymous poster hash: 0c7bb...942 Jeg er ikke syk, har bare spist meg stappmett på sjokolade ._. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Det kalles bulimi og du trenger hjelp. Anonymous poster hash: 78146...832 5
roberta Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 hehe, jeg klarer det med å stikke fingrene ned i halsen mens jeg sitter foran doen. Så tenker jeg gjerne ekle tanker som at mange har sittet her og bæsjet ... 1
Lady Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Det kalles bulimi og du trenger hjelp. Anonymous poster hash: 78146...832 Det kalles ikke bulimi, og man trenger ikke hjelp fordi man føler en trang for å kaste opp etter man har spist masse sjokolade, hvis det er et en gangs tilfelle.. 5
Gjest slettetbruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 (endret) Det kalles bulimi og du trenger hjelp. Anonymous poster hash: 78146...832 Å, så det gjør det? Hm, var ikke klar over at jeg hadde en spiseforstyrrelse. Velvel, da er det kanskje bare jeg som synes man føler seg bedre etter at man spyr hvis man er kvalm, da? Siden det må jo være helt unormalt nå som jeg har bulemi. Takk, tordde jeg bare var kvalm men nå vet jeg at jeg har en spiseforstyrrelse og trenger hjelp. Takk. Endret 7. september 2013 av Mephobia
Gjest slettetbruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 hehe, jeg klarer det med å stikke fingrene ned i halsen mens jeg sitter foran doen. Så tenker jeg gjerne ekle tanker som at mange har sittet her og bæsjet ... Kan prøve å se for meg en brukt tampong 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Nei, det er ikke normalt å spy bare fordi man har spist seg veldig mett! Du tror det bare blir med et engangstilfelle nå sikkert ja.. Anonymous poster hash: 78146...832
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Har man kontroll på inntaket, spiser en ikke så mye at en blir kjempekvalm av det. Anonymous poster hash: 31ca7...807
Gjest slettetbruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Har man kontroll på inntaket, spiser en ikke så mye at en blir kjempekvalm av det. Anonymous poster hash: 31ca7...807 Har du aldri blitt kvalm av kokosboller og sjokolade før??
Pinkee Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Prøv med en halvliter lunkent vann, tenk på ekle ting, å stikk to fingre ned i halsen, vift gjerne litt med dem. Spyr du ikke da, er du ikke kvalm nok. Klarer du å svelge det, så skal en ss med salt i vannet gjøre det enda enklere, men det har jeg aldri prøvd selv
Gjest slettetbruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Prøv med en halvliter lunkent vann, tenk på ekle ting, å stikk to fingre ned i halsen, vift gjerne litt med dem. Spyr du ikke da, er du ikke kvalm nok. Klarer du å svelge det, så skal en ss med salt i vannet gjøre det enda enklere, men det har jeg aldri prøvd selv Takk
Lady Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Nei, det er ikke normalt å spy bare fordi man har spist seg veldig mett! Du tror det bare blir med et engangstilfelle nå sikkert ja.. Anonymous poster hash: 78146...832 Jeg har da aldri sagt at jeg verken tror eller ikke tror at det kun blir med denne ene gangen.. Svært som du drar konlusjoner da
Charlie. Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Jeg er helt for jævlig kvalm, skal ut senere og vil ikke være det hele kvelden.. Jeg prøvde å stikke en tannbørste ned i halsen men det funker jo ikke e.e Treffer du drøvelen?
Veggdyret Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Kaffe med salt skal visstnok fungere meget bra.
Charlie. Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Ja Det er ikke alle som har brekningsrefleks. Personlig spyr jeg med en gang hvis jeg stikke to fingre i munnen og "leker" med drøvelen.
Gjest slettetbruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Det er ikke alle som har brekningsrefleks. Personlig spyr jeg med en gang hvis jeg stikke to fingre i munnen og "leker" med drøvelen. Det er ganske ironisk egentlig, man skulle tro jeg var en som spydde fort siden jeg brekker meg veldig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå