AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Vet det er veldig vanlig å være veldig trøtt i første trimmester, og regner med det bare er å vende seg til det. Men et det likevel noen som har noen tips til hvordan jeg kanskje kan bli litt mindre trøtt? De siste to døgnene har jeg sovet over 24 timer, og har ikke turt å kjøre bil i dag pga trøttheten. Var trøtt sist og, men kan ikke huske at det var så ille. Anonymous poster hash: c7068...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Er like langt på vei, har det på samme måten... Tror ikke det er så mye å gjøre med det! Hvile seg så mye som mulig da selvsagt! Håper det ikke blir sånn hele veien... Anonymous poster hash: ce88b...940
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Er like langt på vei, har det på samme måten... Tror ikke det er så mye å gjøre med det! Hvile seg så mye som mulig da selvsagt! Håper det ikke blir sånn hele veien... Anonymous poster hash: ce88b...940 For min del sluttet det brått når jeg nærmet meg 2.trimmestet sist. Tror det r til vanlig. Men hvis jeg er like heldig denne gangen og ikke har noen andre "plager" enn trøtthet, skal jeg absolutt ikke klage. Bare temmelig tungt når det står på Anonymous poster hash: c7068...2c1
Amens Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Jeg er og veldig trett, så trett at jeg ikke klarer å jobbe skikkelig så min lege sykemeldte meg 50%. Er vist ingen mirakeltur mor tretthet under svangerskap, så du må nok smøre deg med tålmodighet og hvile.
Gjest vilma2000 Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Uff det er plagsomt. I 1.trimester føltes det som om jeg hadde tatt en sovepille. Var uutholdelig å stå i mot og jeg sovnet hele tiden!!! Det blir heldigvis litt bedre, men er nå 20 uker på vei og kjenner at det er helt greit å sove 15 timer i døgnet fortsatt!! Haha!!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Jeg er og veldig trett, så trett at jeg ikke klarer å jobbe skikkelig så min lege sykemeldte meg 50%. Er vist ingen mirakeltur mor tretthet under svangerskap, så du må nok smøre deg med tålmodighet og hvile. Har veldig høy terskel for å være borte fra jobb, og har aldri tenkt trøtthet som gyldig grunn. Men det er godt å vite at det er et alternativ dersom det blir for ille Har heldigvis ikke en jobb hvor liv og helse settes i fare ved feil, men rimelig høye pengesummer som kan gjøre mye feil. Skal ihvertfall gi beskjed til sjefen i løpet av de nærmeste dagene så han vet hvorfor jeg er helt fjern om dagen Anonymous poster hash: c7068...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Jeg også var sånn i starten. Våkna på morgenen og gråt fordi jeg var såååå sykt trøtt og sliten, og skulle ha eksamen. Så sa samboer til meg at "eksamen er jo ikke før i morgen". Hohohoh:-) Så ja det er nok normalt, men det går over:-) Anonymous poster hash: e3a8b...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå