AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg har funnet meg en flott stroppeløs, ceriserød kjole. Den sitter pent over bysten men jeg har veldig stor byste så jeg MÅ bruke bh. Stroppeløs bh funker ikke på meg, den bare glir ned. Jeg har et matchende sjal jeg skal ha over skuldrene men lurer på hva slags bh jeg kan ha under, stroppene synes jo. Kan jeg bruke en svart bh? Penere med tynne enn brede stropper? gjennomsiktige plaststropper duger ikke, det er ikke pent.... Noen gode råd her? Anonymous poster hash: bfd0d...3dd
Adele Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Matte gjennomsiktige stropper da? De synes ikke så godt.
Chenet Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hvis du må ha BH med stropper så er ikke stroppeløse kjoler et sjakktrekk... 1
Gjest Naria Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Hvis du må ha BH med stropper så er ikke stroppeløse kjoler et sjakktrekk... Enig, det ser virkelig ikke bra ut med BH-stropper til stroppløse kjoler..
Kajal Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Du kan ha halterneck-BH hvis du har sjalet over nakken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå