Gjest diingo Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Små teit og patetisk spørsmål, men det begynner å plage meg... Før søkte jeg ofte på eksen min på facebook, vi var ikke venner, men jeg kunne allikavel se litt. Dette har ført til at hver gang jeg er innpå profilen til en vi har fellesvenner med, så dukker han opp i feltet til venstre som venn med denne personen. Når jeg skriver første bokstaven hans i søkefeltet kommer han øverst.. kort sagt: han dukker opp overalt og kommer øverst fordi jeg søkte mye på han.... Jeg har prøvd å logge av og på facebook, slette hele loggen, men uansett så dukker han opp... Er dette noe det går ann å gjøre noe med? Restarte facebook (uten å slette bilder eller venner), slik at de jeg søker mest på ikke dukker opp først?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Det går nok ikke an å gjøre noe med nei. Facebook sine logaritmer er laget slik at de man har mest kontakt med dukker opp oftest. Det eneste du kan gjøre er å ikke gå inn på hans profil, så forsvinner den til slutt. Det går ikke an å slette noe logg heller. Anonymous poster hash: a2105...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå