AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg har hatt en del kontakt med en fyr jeg kjenner fra hjembygda mitt i det siste. Jeg bor i en by som er 4 unna, så det er ikke så mange naturlige måter vi kan møtes på. Han har gitt uttrykk for at han liker meg tidligere, men jeg har da hatt kjæreste så jeg har ikke gitt han noe respons. Han er veldig koselig, og vi har en god kjemi. Nå har jeg lyst til å møte han, men tror han er litt sjenert og kanskje litt usikker siden han ikke har fått noe respons når han har tatt kontakt med meg på den måten tidligere. Siden jeg er hos foreldrene mine når jeg er hjemme kan jeg ikke invitere han hjem til meg heller, noen her som har noen gode ideer for hvordan jeg kan gå frem? Jeg er ikke typen til å invitere meg selv hjem til han (han har eget hus). Skal jeg bare vente på at han tar initiativ? Jeg er 27 og han er 32 Anonymous poster hash: 89384...744
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Avtale et møte ute et sted? Å bare sitte å vente på bedre tider er det ingen fornuftige mennesker som gjør dog. Anonymous poster hash: e80fa...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Avtale et møte ute et sted? Å bare sitte å vente på bedre tider er det ingen fornuftige mennesker som gjør dog. Anonymous poster hash: e80fa...fbb Vi kommer fra ei lita bygd uten noe sted å møtes ute Dvs, vi har mye uteområde, men ikke noe kafe/restaurant/bar eller noe sånn.. Anonymous poster hash: 89384...744
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Vi kommer fra ei lita bygd uten noe sted å møtes ute Dvs, vi har mye uteområde, men ikke noe kafe/restaurant/bar eller noe sånn.. Anonymous poster hash: 89384...744 Ikke et gatekjøkken engang da? En bensinstasjon hvertall har dere nok. Anonymous poster hash: e80fa...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Ikke et gatekjøkken engang da? En bensinstasjon hvertall har dere nok. Anonymous poster hash: e80fa...fbb Vi har en jokerbutikk og en selvbetjent bensinstasjon, thats it Anonymous poster hash: 89384...744
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Vi har en jokerbutikk og en selvbetjent bensinstasjon, thats it Anonymous poster hash: 89384...744 Mer enn nok det. ^^ Anonymous poster hash: e80fa...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Mer enn nok det. ^^ Anonymous poster hash: e80fa...fbb For å dekke daglige behov, ja, men ikke akkurat et sted man ber folk med ut på date Noen gode forslag her? Anonymous poster hash: 89384...744
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Forslag til hva jeg kan si for å hinte om at jeg vil møte han, uten å bli for pågående? ts Anonymous poster hash: 89384...744
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Spør om han har lyst til å gå en tur med deg. Må du bruke en unskyldning så si at du er på jakt etter tyttebær eller sopp.Anonymous poster hash: 079ba...ae9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Kan jeg skrive noe slik: Kanskje vi skulle funnet på noe sammen en gang jeg er hjemme? Det hadde vært koselig Så har jeg liksom sagt at jeg er interessert, så er det litt opp til han videre.. Anonymous poster hash: 89384...744
tunaen Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Ta med en bok og vin, legg deg ute i sola og skriv en casual mld om at han kan jo stikke bortom om han vil. Fallhøyda er stor, men det er jo store muligheter at han kommer om han kan
@Maja Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Høyres ut som de har nok av skog og mark, men lite innendørs møteplasser. Kva med å invitere han med på tur? Treng ikkje gå langt, ein liten tur langs sjøen (om de bur nær sjøen) eller til ein liten topp eller eit fint område i skogen. Ta med termos med kaffi så kan de sitte ned og drikke kaffe og prate...
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Vi chatta i går kveld, så jeg spurte han om vi skulle finne på noe sammen en gang jeg var hjemme, og han sa at det ville han veldig gjerne Tenkte å ikke si noe mer og se om han tok noe videre initiativ, gikk ei lita stund så skrev han når han kunne med tanke på jobb, så nå har vi avtalt en kveld vi skal møtes Vet ikke helt hva vi skal gjøre enda, men det finner vi vel ut av. Gleder meg! ts Anonymous poster hash: 89384...744 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå