Vienne Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Nå har jeg gitt opp. Har lagt på meg noen kilo siden i høst og vil gjerne få de bort igjen. De kom da jeg måtte slutte å sykle til jobben, så jeg tenkte det ville være en smal sak å få dem bort igjen også dersom jeg begynte å trene ordentlig igjen. MEN NEIDA, ingenting har hjulpet så langt. Begynte lenge før påske. Har sluttet å spise så mye godterier og trener omtrent hver dag, dvs går/jogger i ca 1 time. Prøver å spise små måltider som er anbefalt, men neida i dag tidlig veide jeg meg, og tror dere ikke for pokker at jeg hadde gått opp to kilo! Kanskje det er muskler, hva vet jeg men særlig inspirerende er det ikke akkurat. Så nå har jeg gått itl innkjøp av en pakke Cambridge etter å ha fått anbefalt det av en slektning. Hun sa at hun hadde brukt det som starthjelp i en par uker og så gått over på vanlig mat igjen, proteinrik vel og merke, og at dette er var det eneste som hjalp henne. Hva sier dere eksperter her inne? Tips til trening, diett, erfaringer?????
Gjest 1111 Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Har blitt diskutert mye før. ta et søk i forumet og du finner mye å lese på.
Gjest vienne-gjest Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Hvordan søker man?? Jeg får det ikke til.......
Gjest 1111 Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Trykk på "Søk" helt der oppe hvor det står "Hjelp/regler" osv.. så skriver du inn søkeordet, velger forumet "Kropp, helse og trening" og klikker på søk.. Huff så dårlig jeg er til å forklare..
Gjest vienne-gjest Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 får ikke opp noe jeg..................
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Atter en gang, glem det. jeg var overvektig og heivmeg på en kur. Raset ned 18 kilo. Ingen kan leve/jobbe med så lite kalorier. Da du skal begynne å spise igjen går du opp. Jeg gikk opp 22 kilo!!! Jeg gikk, svømte og trente i tillegg til jobben. Ikke F.... Under fedondebattene som raste som verst noterte jeg noen få ting bak øret. jeg kuttet ut stivelse, sukker. ikke poteter og brød. Jo jeg spiser rugbrød til frokost, lunc og kvelds. Har masse pålegg på. Bytt ut poteter og fres heller noen friske grønnsaker i panna, kansje noe kokt ris i tillegg. Snacs er kuttet ut. Det jeg kuttet ut ble så lite syns jeg at det merkes ikke. Etter et år sier folk jeg er tynn. Jeg har gått ned 22 kilo uten å ha strevet for det. tar en sykkeltur innimellom og går til butikk. Sliter meg altså ikke ut. Folkspør hvordan jeg har greid det, men jeg har ikke gjort noe for det egentlig. Jeg spiser bare litt sunnere. Husk vann.Har alltid frisk frukt i huset. Koser meg i helgene med godt også. Alle lettvinte slankekurer er bortkastet penger.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 Les nederste innlegget i denne linken her... http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...light=cambridge Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 Nå fant jeg det dere! Takk for svar allesammen, jeg forsøker en uke eller to som en start som de andre anbefaler jeg og så ser jeg hva som skjer. Skal holde dere orientert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå