AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Har barn med en som jeg trodde ville ha familie, men som angret seg når graviditeten var igang og var vinglete etter at barnet kom som jeg holdt ut med i 3 år før jeg pakket sakene. Nå har han bare barnet annenhver helg fra fredag til søndag og har hintet om at det blir for mye og for ofte. Her en dag ringte han og siden vi er gode venner, så ble vi sittende og snakke om løst og fast ang. ungen. Så sa han at.. grunnen til at han ikke har funnet seg ny dame er at han har bestemt seg for å ofre seg for barnet vårt. Hvorpå jeg sa, du ser barnet 4 dager i måneden, du har jo et helt liv for deg selv der du kan ha ny dame, det ville jo heller være unaturlig å ikke gjøre det. Det likte han ikke å høre. Dessuten tok det litt tid å bli nullstilt etter forholdet vårt. Herregud det er jo over 6 år siden vi gikk fra hverandre og vi hadde det jo ikke godt sammen engang. Deretter lurte han på hvorfor jeg var fortsatt singel. Det er vel ikke så rart sa jeg, når jeg har fullt opp med jobb og barn og aktiviteter for barnet, jeg vil jo helst være alene da jeg endelig har 2 dagers pusterom. Men jeg er jo nullstilt for lenge siden jeg.. Så er det store spørsmålet jeg sitter igjen med da.. Hva vingler han med nå? Skal han prøve å se om han har draget igjen? noe han bør vite han ikke har.. eller prøver han å vite hvor han har meg hvis han finner seg ny dame.. Altså det han sa bare var å finne ut hva jeg tenker? Anonymous poster hash: be374...7d7
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Har barn med en som jeg trodde ville ha familie, men som angret seg når graviditeten var igang og var vinglete etter at barnet kom som jeg holdt ut med i 3 år før jeg pakket sakene. Nå har han bare barnet annenhver helg fra fredag til søndag og har hintet om at det blir for mye og for ofte. Her en dag ringte han og siden vi er gode venner, så ble vi sittende og snakke om løst og fast ang. ungen. Så sa han at.. grunnen til at han ikke har funnet seg ny dame er at han har bestemt seg for å ofre seg for barnet vårt. Hvorpå jeg sa, du ser barnet 4 dager i måneden, du har jo et helt liv for deg selv der du kan ha ny dame, det ville jo heller være unaturlig å ikke gjøre det. Det likte han ikke å høre. Dessuten tok det litt tid å bli nullstilt etter forholdet vårt. Herregud det er jo over 6 år siden vi gikk fra hverandre og vi hadde det jo ikke godt sammen engang. Deretter lurte han på hvorfor jeg var fortsatt singel. Det er vel ikke så rart sa jeg, når jeg har fullt opp med jobb og barn og aktiviteter for barnet, jeg vil jo helst være alene da jeg endelig har 2 dagers pusterom. Men jeg er jo nullstilt for lenge siden jeg.. Så er det store spørsmålet jeg sitter igjen med da.. Hva vingler han med nå? Skal han prøve å se om han har draget igjen? noe han bør vite han ikke har.. eller prøver han å vite hvor han har meg hvis han finner seg ny dame.. Altså det han sa bare var å finne ut hva jeg tenker? Anonymous poster hash: be374...7d7 Hei! Kanskje håper han at det skal bli dere to igjen. Men er det slik, så høres det rart ut ettersom han nevnte at det er for mye og for ofte for han å ha barnet annenhver helg. Du må nesten snakke med han og spørre han for å få vite hva han tenker med det han formidlet. I det hele tatt synes jeg at det han formidlet til deg var svært merkelig. Håper at du får svar fra noen med erfaring som kan hjelpe deg å tyde hans utsagn
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Virker som at han vil ha deg tilbake? Men det er jo egentlig bare dumt av han å si til deg, siden du er tydelig på at du ikke vil ha han tilbake... Hva han mente, er det uansett bare han som kan svare på.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Det er litt vanskelig å spør han direkte, for da får jeg ikke noe svar, da sirkler han rundt grøten og snakker seg helt bort om det. Mange har en tendens til å prate mye rundt og rundt før de kommer til poenget, han gjør det lenge og jeg har vanskelig med å plukke opp "hva han vil med talen" for det er så innpakket. Før vi fikk barn gjorde han det slutt to ganger og kom tilbake. Hver gang med fantastisk tale. Men denne gangen tror jeg nesten han prøver å finne ut hvilke reaksjoner han kan forvente seg hvis han finner en ny dame. så derfor lurer jeg om noen er mestere på slike innpakkede taler? ts Anonymous poster hash: be374...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå