Sexy:) Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Bare minerals original fondation powder. Positive og negative sider? Hvirdan er fargen? Blir det jevnt?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Jeg er kjempefornøyd med det pudderet. Kjøpte nettopp en ny "boks" for noen dager siden. Synes det dekker godt og gir et veldig naturlig resultat. Blir ingen skjolder, og kommer nok aldri til å skifte det pudderet ut med noe annet. Fargen varierer litt, men jeg kjøpte "light" denne gangen, og synes at den passer hudtonen min. Er ganke lys i hudet. Anonymous poster hash: 31e27...d98
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Sexy Sadie blir nok ikke fornøyd når hun ser det er noen på forumet med nicket hennes. Anonymous poster hash: ffe81...576
Sexy:) Skrevet 7. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2013 Ok. Sexy Sadie blir nok ikke fornøyd når hun ser det er noen på forumet med nicket hennes.Anonymous poster hash: ffe81...576
Sexy:) Skrevet 7. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2013 Jeg er kjempefornøyd med det pudderet. Kjøpte nettopp en ny "boks" for noen dager siden. Synes det dekker godt og gir et veldig naturlig resultat. Blir ingen skjolder, og kommer nok aldri til å skifte det pudderet ut med noe annet. Fargen varierer litt, men jeg kjøpte "light" denne gangen, og synes at den passer hudtonen min. Er ganke lys i hudet.Anonymous poster hash: 31e27...d98 Takk for svar!
skyflakes Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Jeg bruker kun bare minerals, superfornøyd Syns de fargene jeg har brukt har passet fint (bruker et mørkere om sommeren enn resten av året). Jeg tror da det er ganske jevnt, men det er vel fordelen med å bruke pudder istedet for flytende foundation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå