Gå til innhold

Liker kvinner at en mann de liker kikker på rumpa deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ei jente veldig godt og jeg tror hun også liker meg. Når jeg treffer henne så kikker jeg helt automatisk over hele kroppen hennes og spesielt ned på rumpa/hoftene hennes. Jeg er litt flau for at jeg gjør det, men jeg klarer liksom ikke la være. I dag så fersket hun meg totalt når jeg kikket på henne, men hun smilte bare da hun så det. Smilte hun fordi hun likte det, eller hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så klart forskjell på en fremmed mann som åpenlyst studerer kroppen min, og om en jeg var interessert i gjorde det samme. Lange blikk fra fremmede er jo helt greit, men det finnes grenser.

Men om jeg så smått begynte å date en fyr og han sto i en evighet å betraktet kroppen min HVER gang vi møttes, og ikke i noen spesielle situasjoner tror jeg at jeg hadde syntes det var litt ubehagelig...

Anonymous poster hash: aba62...c1c
  • Liker 1
Skrevet

Er så klart forskjell på en fremmed mann som åpenlyst studerer kroppen min, og om en jeg var interessert i gjorde det samme. Lange blikk fra fremmede er jo helt greit, men det finnes grenser.

Men om jeg så smått begynte å date en fyr og han sto i en evighet å betraktet kroppen min HVER gang vi møttes, og ikke i noen spesielle situasjoner tror jeg at jeg hadde syntes det var litt ubehagelig...

Anonymous poster hash: aba62...c1c

Men hva skal jeg gjøre?? Hun er så fin. Jeg klarer ikke å IKKE se på henne..... :(

Skrevet

A) Kvinnen er så undertrykt av det manndominerte samfunnet vi lever i at hun anser din objektifisering av kroppen hennes som nødvendig, sårt tiltrengt bekreftelse.

eller:

B) Kvinnen er et sterkt individ som overhodet ikke finner det tiltalende å bli beglodd, men er for høflig/undertrykket til å gi uttrykk for sin avsky.

Anonymous poster hash: 670ee...d99
Skrevet

Men hva skal jeg gjøre?? Hun er så fin. Jeg klarer ikke å IKKE se på henne..... :(

Kan du tenke på henne, og på at det er mulig at det kan være ubehagelig for henne dersom du stirrer for mye?

Kan du i steden forsøke å bli kjent med henne og be henne ut osv, dersom du er forelsket i henne?

Er det evt kun kroppen hennes du liker, eller liker du henne som person?

Skrevet

Kan du tenke på henne, og på at det er mulig at det kan være ubehagelig for henne dersom du stirrer for mye?

Kan du i steden forsøke å bli kjent med henne og be henne ut osv, dersom du er forelsket i henne?

Menn blir forelsket på grunn av utseendet.

Anonymous poster hash: 8c2e3...af3

• Liker 1
Skrevet

Er du mann selv, og mener å formidle at det er slik for deg eller at du tror at det er slik for alle menn?

Mener du virkelig at du tror at det er kun pga utseendet og ikke andre ting i tillegg som bl.a. personliget som gjør at noen menn (eller alle menn) blir forelsket?

Skrevet

Tenk på en diaré sprut ut av bakluka hennes, så slutter du å glane.

Anonymous poster hash: 46449...002

Skrevet

Jeg liker henne som person selvfølgelig. Det er ikke slik at jeg står å stirrer på henne hele tiden. Men i løpet av en samtale så kikker jeg litt her og der...

Skrevet

Personlig tar jeg alle blikk fra menn på kroppen, eller megetsigende blikk jeg møter som viser de liker meg- som et kompliment. Ser jeg at en mann undersøker stussen min med blikket smiler jeg bare ;) Har fått mye oppmerksomhet for den og det er da bare stas det, når jeg er over 35...

En ting derimot som jeg ikke har vært komfortabel med er at de stirrer på puppene mine. Men det kan være fordi jeg hadde små bryster da jeg var yngre som ikke tiltrakk seg videre oppmerksomhet- det var det ansiktet som gjorde. Så når blikkene også har forflyttet seg nedover til brystet føles det litt irriterende, som om de bare ser en kropp, Merkelig nok har jeg ikke den sammen irritasjonen over at de sjekker ut rumpa mi, muligens fordi den alltid har vært subject to male attention

Anonymous poster hash: 3a0b9...0d0
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tar det som det store kompliment det virkelig er jeg :)

Skrevet

Menn og kvinner blir tiltrukket på grunn av utseendet, men det skal nok litt mer til for å forelske seg i noen.

Jeg synes det er helt greit at noen ser, men fullstendig ukontrollert stirring med sikkel i munnvikene og haka hengende ned på brystet hver gang man møtes? Veldig usjarmerende, hvis du ikke er en hund eller en baby.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Liker veldig godt når gutta sender meg lange blikk, og spesielt etter rumpa mi. Den er jeg superfornøyd med. :rodmer:

Redigert pga. en forferdelig skrivefeil jeg ble gjort oppmerksom på. :wow:

Endret av Myrthel
Skrevet

Liker veldig godt når gutta sender meg lange blikk, og spesielt etter rompa mi...Den er jeg superfornøyd med...

Hehe skjønner det, siden du ikke akkurat kan være fornøyd med skriveferdighetene.

Jeg hadde nok sikkert sett på en fin rumpe, men hadde nøyd meg med den om hun hadde sånne flaue skrivefeil. Hilsen veltrent mann 24.

Anonymous poster hash: dbe91...21d

Skrevet

Tar det også som et kompliment , kanskje fordi rumpa mi er den kroppsdelen jeg er mest fornøyd med ;)

Skrevet

Om en mann likte meg, og jeg likte han, så hadde jeg ikke hatt noe imot at han spionerte på meg, eller så på meg når jeg ikke la merke til det.

Om jeg fersket han i å glo på rompa mi, hadde jeg blitt glad og ledd. Det betyr vel at han liker det han ser og det er jo positivt :sjenert:

Skrevet (endret)

Hehe skjønner det, siden du ikke akkurat kan være fornøyd med skriveferdighetene.

Jeg hadde nok sikkert sett på en fin rumpe, men hadde nøyd meg med den om hun hadde sånne flaue skrivefeil. Hilsen veltrent mann 24.

Anonymous poster hash: dbe91...21d

Er det tegnsetningen min du mener, så er jeg ikke uenig. Vet ikke hva som skjer når jeg svarer på innlegg her inne nå, men jeg får ikke opp noen utrykksikoner. Det var de som skulle inn der. Når jeg skriver på nettet, pleier jeg ofte å bruke 3 punktum. Dette for å gjøre det litt mer oversiktlig.

Nå dukket tegnene oppigjen. Da skal jeg love deg å aldri sette to punktum etter setningen min mer :danse:

Endret av Myrthel
Skrevet

Jeg liker ei jente veldig godt og jeg tror hun også liker meg. Når jeg treffer henne så kikker jeg helt automatisk over hele kroppen hennes og spesielt ned på rumpa/hoftene hennes. Jeg er litt flau for at jeg gjør det, men jeg klarer liksom ikke la være. I dag så fersket hun meg totalt når jeg kikket på henne, men hun smilte bare da hun så det. Smilte hun fordi hun likte det, eller hva tror dere?

Jeg synes det er ekkelt pga onde menns gjerninger.

Skrevet

Syns det kan være litt småubehagelig dersom det blir mye.

Der jeg jobber er det ganske mannsdominert, og i begynnelsen gikk jeg med en tettsittende topp. Den sluttet jeg å gå med for det ble mye blikk på puppene mine.

Tror ikke jeg er så veldig fin ellernoe, men tror blikket går automatisk dit når noen går med tettsittende klær.

Så litt er greit, men ikke for mye :)

Anonymous poster hash: 00321...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...