Gå til innhold

Gjenfunnet leselyst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:bolledeig:

Måtte bare dele med noen som forstår :) Er ikke så mange lesere i omgangskretsen. Vært plaga med sykdom som tok knekken på konsentrasjonsevnen, så lesing ble helt umulig - ikke lydbøker engang klarte jeg å følge med på handlinga. Nesten tortur å ha så mye tid til rådighet og ikke klare å lese bøker. :(

Men nok om det - ENDELIG har det løsna! :biggrin: Har ikke klart å løsrive meg fra boka idag, til tross for at det er nyyydelig vær ute. Man må jo prioritere riktig :fnise:

Yay! :biggrin:

Anonymous poster hash: 432a9...1cd
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! :blomst: Jeg vet veeeeeeldig godt hvor herlig det er når man får til å lese igjen! :jepp:

Skrevet

Hurra! :blomst: Jeg vet veeeeeeldig godt hvor herlig det er når man får til å lese igjen! :jepp:

Takk :hug: folk som ikke leser skjønner liksom ikke helt hvor stor greie det egentlig er :)

Var så desperat ei stund at jeg lånte en hobbybøker og slikt, som har mest bilder - bare for å i hvert fall få følelsen av kosen med å bla i ei bok :fnise:

Skrevet

Takk :hug: folk som ikke leser skjønner liksom ikke helt hvor stor greie det egentlig er :)

Var så desperat ei stund at jeg lånte en hobbybøker og slikt, som har mest bilder - bare for å i hvert fall få følelsen av kosen med å bla i ei bok :fnise:

Ja, ikke sant? Det er underlig det der - man føler seg jo helt utenfor når man ikke får lest, om man er vant til å lese mye :jepp:

Det med hobbybøkene var jo i grunnen ganske smart da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...