AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Måtte bare dele med noen som forstår Er ikke så mange lesere i omgangskretsen. Vært plaga med sykdom som tok knekken på konsentrasjonsevnen, så lesing ble helt umulig - ikke lydbøker engang klarte jeg å følge med på handlinga. Nesten tortur å ha så mye tid til rådighet og ikke klare å lese bøker. Men nok om det - ENDELIG har det løsna! Har ikke klart å løsrive meg fra boka idag, til tross for at det er nyyydelig vær ute. Man må jo prioritere riktig Yay! Anonymous poster hash: 432a9...1cd 3
Rumle Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Hurra! Jeg vet veeeeeeldig godt hvor herlig det er når man får til å lese igjen!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Hurra! Jeg vet veeeeeeldig godt hvor herlig det er når man får til å lese igjen! Takk folk som ikke leser skjønner liksom ikke helt hvor stor greie det egentlig er Var så desperat ei stund at jeg lånte en hobbybøker og slikt, som har mest bilder - bare for å i hvert fall få følelsen av kosen med å bla i ei bok Anonymous poster hash: 432a9...1cd
Rumle Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Takk folk som ikke leser skjønner liksom ikke helt hvor stor greie det egentlig er Var så desperat ei stund at jeg lånte en hobbybøker og slikt, som har mest bilder - bare for å i hvert fall få følelsen av kosen med å bla i ei bok Anonymous poster hash: 432a9...1cd Ja, ikke sant? Det er underlig det der - man føler seg jo helt utenfor når man ikke får lest, om man er vant til å lese mye Det med hobbybøkene var jo i grunnen ganske smart da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå