AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hei, håper noen kan hjelpe meg. Jeg skulle hatt mensen for 7 dager siden, går på loette28 og er i et fast forhold. Jeg tok en graviditetstest i dag tidlig som var negativ, kan jeg stole på at den er riktig? Har aldri opplevd at mensen ikke har kommet til rett tid. Anonymous poster hash: 3ab3c...53b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Beste måten å finne ut av det på er å ta en test om igjen om noen dager. Om den også er negativ så vil jeg tro at du ikke er gravid. Vi kan ikke svare deg på om du er det eller ei. MEN graviditetstester kan gi et negativt svar om du tester deg veldig tidlig i svangerskapet. Så om du venter noen dager før du tar en ny, så er nok det det beste. Anonymous poster hash: 60b3d...0df
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Hvis du har tatt pillene riktig er sjansen veldig liten. Når jeg gikk på p-piller opplevde jeg noen ganger at blødningene hoppet over en måned tilsynelatende uten grunn, tror det er relativt normalt. Men siden du ikke har eggløsning som normalt på pillene ville jeg nok ventet en ukes tid eller mer med å ta neste test, siden en eggløsning - hvis den mot formodning skulle ha funnet sted - kan ha skjedd når som helst. Anonymous poster hash: 452d5...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå