AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 ...Espen? Brødrene heter Per og Pål. Kult eller bare pretensiøst? Anonymous poster hash: 86a54...f88
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Per, Pål, og Espen Askeladd? Jeg tenker at om noen seriøst kaller sine tre sønner for dette, så er det en veldig ivrig bibliotekar, eller bare veldig glad i Asbjørnsen og Moe sine eventyr. Anonymous poster hash: d4dc7...8c4 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Vet om et tvillingpar som heter Bella og Edward. Og ja, mammaen er en twilightfan! Vet også om to brødre som heter Christiano og Ronaldo. Fotballgærne foreldre! Ei lita jente som heter Louise venter en lillesøster som skal få navnet Thelma Marie Så det KAN jo være morsomt da... hehe. Anonymous poster hash: d857b...510 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Per, Pål, og Espen Askeladd? Jeg tenker at om noen seriøst kaller sine tre sønner for dette, så er det en veldig ivrig bibliotekar, eller bare veldig glad i Asbjørnsen og Moe sine eventyr. Anonymous poster hash: d4dc7...8c4 Vi heter Ask til etternavn Vet om et tvillingpar som heter Bella og Edward. Og ja, mammaen er en twilightfan! Vet også om to brødre som heter Christiano og Ronaldo. Fotballgærne foreldre! Ei lita jente som heter Louise venter en lillesøster som skal få navnet Thelma Marie Så det KAN jo være morsomt da... hehe. Anonymous poster hash: d857b...510 Bella og Edward!? Hm, jeg er visst ikke så sprø som jeg tenkte... Anonymous poster hash: 86a54...f88
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 ja har man allerede kalt barna sine for per og pål kan man vel like gjerne slå til med espen. Anonymous poster hash: 23fc7...bc5
langbein86 Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Dette er jo bare tull, ingen kaller barna sine Per og Pål nå om dagen..
AmandaVI Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Espen kommer til å bli ertet hele livet for det. Bare tankeløst og dumt.
ini Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Vet om tre søsken som heter Per, Pål og Espen. Jeg syns det er litt.. i overkant. Som å kalle døtrene sine for Hanne, Anne og Sanne, bare fordi det rimer.
Antlers Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Søsken blir kanskje litt mye, men har en kamerat som heter Espen. Faren hans heter Pål, og farfaren heter Per
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå