AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hei! Jeg er vant til å gå mye i skjørt, og føler meg fin i det. Nå har jeg fått et problem: Jeg har grunnet sykdom fått så dårlig balanse og er så dårlig til beins at det blir for glatt å gå med strømpebukser og nylonstrømper uten å falle. Derfor går jeg nesten bare i bukser, sånn at jeg kan bruke vanlige bomullssokker. Har noen som har forslag til løsninger her? Strømpebukse uten fot, sammen med bomullssokker i samme farge? Det blir kanskje seende dumt ut? Strømpebukse i samme kvalitet som vanlige sokker, finnes det? Jeg vil så gjerne føle meg fin i skjørt og kjole igjen. Anonymous poster hash: 34500...ec6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Jeg har et liknende problem og bruker antisklisokker utenpå. Anonymous poster hash: 95c3d...043 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Bruk sko? Mange som bruker sko inne. Kjøp noen som er gode å ha på.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Jeg har et liknende problem og bruker antisklisokker utenpå.Anonymous poster hash: 95c3d...043 Takk for forslag. Hvor kjøper du antisklisokker? Bruk sko? Mange som bruker sko inne. Kjøp noen som er gode å ha på. Det er en mulighet, men jeg finner det lettere å reise meg o.l. uten sko på. Det kan henge sammen med at jeg ikke har noen sko som sitter godt på foten, så det er kanskje verdt å prøve med skikkelige innesko før jeg avskriver det. Anonymous poster hash: 34500...ec6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 HM og Lindex har hatt noen. Det er enklest å finne hybrid mellom sokk og tøffel. Anonymous poster hash: 95c3d...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå